… en dan is het dus wel handig om te zien dat je nog een alarm hebt ingesteld.
Hier de versie van SKXmod met saffier, stalen kast en band met krasvrije coating.
Is in eens geen budgetknaller meer maar wél super fijn.
Zo nice. Dankzij jouw foto’s is mijn SKXMOD kit ook onderweg. Wel met de zwarte bezel en jammer genoeg de ‘Illumination’ tekst.
Weet je nog hoe lang het ongeveer duurt tussen aankoop en levering?
Volgens mij een dag of tien tussen aankoop en deurmat.
Wat zijn die dingen toch verdraaid goed afgewerkt voor dat geld, en nog staal ook.
Ik hou ervan:
CasiOnly .
Is dat allemaal goed te vervangen ?
Oh ja hoor, ook wel hele duidelijke filmpjes van op youtube.
Mum
Dat is wel wat kort door de bocht…
Ik bouw er 1 zonder YT, of het dan bewoonbaar en veilig is dat zien we dan wel
Maar waarom draag je m niet af en toe?
Ik heb het hier gekocht:
Daar komen wel nog invoerkosten bij.
Er zijn verschillende combinaties te krijgen en je kan diverse onderdelen apart bestellen om zo jouw perfecte horloge samen te stellen. Ik heb gekozen voor de kast en het bandje omdat ik het horloge wou verbeteren, maar toch zo origineel mogelijk wou houden.
Alles is nog onderweg. Zodra ik het binnen heb laat ik je weten hoe makkelijk het was. Maar op YouTube kan je filmpjes vinden en dat ziet er super makkelijk uit.
Niet dat ik kon vinden. De prijs gaat wel een veelvoud van het origineel worden natuurlijk.
Uurwerk gaat minstens 10 jaar mee maar ik vind het wel stevig aan de prijs. Volgens mij maken ze wel mooi spul.
Het origineel heeft zeker zijn charmes. De prijs en hoe licht het horloge draagt horen daar zeker bij. Ik heb zelf best al wat krassen verzameld en was mede daarom op zoek naar iets steviger. Maar ook om een mooiere kast en band te hebben.
Is dit logisch? Voor de prijs van de mod zeker niet. Daarvoor koop je nog 4 a 5 AE1200s en ben je dus de komende decennia klaar.
Ik vind het gewoon een geweldig leuk horloge en de mod gaat 99% om uiterlijk.
NOS uit 1997.
Was het eerste horloge dat ik van mijn zelf verdiende geld kocht als tiener. Kwam op ebay een NOS tegen met alles er op en eraan. Kon de verleiding niet weerstaan
Denk meer jaren ‘80 only in Japan uitgebracht denk ik