Casio Only. (Non G-Shock)

NA is nog onderweg maaaar…

Iemand deze ooit al tegen gekomen?
Kan er voorlopig niets van terugvinden :thinking:

1 like

Casio sla de plank mis met de nieuwe mini Duro.

Weg vis logo.
Weg schroef kroon.
Weg schroef back case.
Weg 20 bar druk.

3 likes

Vier keer jammer inderdaad. Ik geloof dat deze 38mm op weinig bijval kan rekenen binnen de horlogecommunity.

3 likes

Dan hebben ze het in ieder geval geprobeerd om dit ding aan de man te brengen. Als de cijfers tegenvallen dan komen ze wel met een aanpassing of meerdere aanpassingen toch :slight_smile: Kijk hoe klein die is naast de 42mm, wat een ellende …

2 likes

Dit is waarschijnlijk een jaren 90 model. MQW. Ik heb de MRW, geproduceerd sinds 2011 en nog steeds in productie. Casio is ze in China gaan maken. Met het voordeel dat ze 100 meter ipv 50 meter water resist zijn. Hele fijne all purpose en degelijke horloges met een Citizen quartz uurwerk. De MRW is ook in gebruik bij piloten van NASA op de high altitude onderzoeksvliegtuigen. En dat is een leuk detail natuurlijk. De timing bezel is draaibaar.

MRW-200H Blue

7 likes

Heb ik ook in de collectie :smiling_face:

Laatste foto is een deeltje van de casio’s :blush:

15 likes

Mooi Casio winkeltje. :+1: :star_struck:

1 like

Nice :+1: Hoe doe je dit met batterij wissels?

Valt eigenlijk heel goed mee! Zitten er redelijk wat met 10j batterij tussen… Andere is gewoon vervangen uiteraard… Leuke aan de hobby toch :blush:

2 likes

En Casio’s doen veel langer met de batt. dan in de specs staat. Zo heb ik een DW6900 classic G en die heeft ruim 7 jaar gedaan met een batterij. Het lampje gebruik ik nauwelijks. Ik denk ook dat dit de grootste stroomvreter is.

1 like

En we gooien deze nog maar eens op het scherm, zo jammer dat mijn G-Shock hier niet mee mag spelen :smiley:

En heb ik mij aan de regels gehouden? Moet wel eerlijk blijven die Tiffany is van Assie62 :innocent:

9 likes

8 likes

5 likes

Ziet er leuk uit :+1:, waar zit die winkel en hebben ze ook nog aanbiedingen :wink:

Lol momenteel nog geen aanbiedingen in m’n winkel :rofl:… Is enkel nog maar een het uitbreiden… Nog 5 onderweg :crazy_face:

1 ondertussen geleverd :blush:

Een opknapper…

8 likes

En die wordt net zo mooi als in de winkel? Ik heb 2 linker handen, maar hoeveel tijd zou er in die opknapper gaan zitten. Zelfs mijn bandjes laat ik door Assie62 wisselen, ben nou eenmaal een sloper :grin:

Laten we hopen dat hij net zo mooi zal zijn :laughing:

Ik heb speciaal een andere beschadigde gekocht, waar ik op kan oefenen… Zowel de case als het glas kan ik hier op oefenen…
Heb er toch al enkele open gehaald en hersteld (scherm vervangen, enz), maar nog nooit een case/behuizing krasvrij gemaakt… Eerst FF testen op een andere voor ik aan de DW-1000 begin :blush:

2 likes

Zo kneiters,

Dat ziet er gaaf uit!

1 like

Op naar het weekend!

12 likes

8 likes