Derde in 25 jaar - maar deze werkt
Wow een originele Casiotron! Echt veel vet!
Kan iemand mij vertellen hoe je dit horloge handmatig op tijd kunt zetten. Zit wel een boekje bij maar dat kan ik niet lezen zulke kleine lettertjes. Het is wel radiocontrol maar hij zet het niet op tijd.
Ga kijken.
Daar issie dan! Zal niet verrassend zijn dat deze eraan kwam of hoe hij eruit ziet, maar de functies en prijs zijn toch nieuws. Limited edition (4000), MB6 en solar voor 500 eu. Wel mineraalglas helaas.
Ben benieuwd hoe limited deze daadwerkelijk zal zijn. Het zou toch voor Casio niet logisch zijn om module, kast en band te ontwikkelen voor 4000 horloges. Het lijkt mij dan ook dat alleen deze kleur limited is, en er later andere kleuren in regulier productie komen.
Vind het een leuk horloge, maar eigenlijk 100 euro te duur. Had de prijs wel gerechtvaardigd gevonden met saffierglas. Denk dat Tissot geen enkele digitale Prx meer verkoopt als ze deze in normale productie zouden nemen.
Hij was al eerder aangekondigd en persoonlijk vind ik 'm ontzettend mooi!
Kan echt niet voor deze prijs.
Hoop ik ook.
Van mij had solar en radio controlled niet gehoeven, had 'm vrijwel zeker betaalbaarder gemaakt.
Vind ik sowieso niks, de Tissot LCD module ziet echt te simpel uit naar mijn mening.
Mooie wijzerplaat en ook een goede kleur combinatie met bruin leer.
Tsja, ik vond de prx niet mooi en deze ook niet.
Dankje
Het is ook niet helemaal mijn ding, maar hier is de wijzerplaat(?) tenminste niet zo saai als bij de PRX. Daar gebeurt er gewoon NIX.
Nee dat is waar. Het is het vierkantje in een cirkel wat in mijn brein niet computed op de een of de andere manier.