Das een hele mooie dial Rawish.
Dankjewel Jesus
Als hij er is (Casiotron) koop ik hem. Heb dezelfde maar dan 50 jaar oud.
Heb mezelf toch ook aangemeld ervoor
Heb je een foto? Ben wel benieuwd hoe die er uit ziet na 50 jaar.
Ga hem zoeken.
Waar kun je je aanmelden?
Gewoon bij Casio een ID aanmaken en aanmelden met je email adres voor de Casiotron.
Dank je.
Als ik kijk naar de prijs van een Casio DW-5600 (99,90 op de site) en een GW-M5610 (129,00) is het verschil tussen een module op alleen batterij en een met solar en radio-ontvangst net geen 30 euro op de adviesprijs.
Dat kan natuurlijk net genoeg zijn als een soort drempelwaarde voor wel of niet kopen.
Dat bedoel ik.
Wat heel erg opvalt is het verschil in tint, links is echt een goudkleur, rechts. Tsja zeg het maar. Het is geen witgoud, geen rosé maar wat dan
Welke referentie is die rechtste? #askingforafriend
Dat is de A1000MGA-5EF.
Ik heb hem in het blauwe gedeelte staan.
Okee, het kan natuurlijk dat hij toevallig een keer ergens in de aanbieding is.
Dat gebeurt wel vaker met horloges, kijk alleen maar eens naar de Siebel actie, etc.
Niet een keer, toen ik ging shoppen kwam ik 'm op meerdere plekken tegen een scherpere prijs tegen. Prijsverlaging, dus ik denk dat je flink moet zakken…
Ja kan.
Is nu eenmaal zo dat horloges goedkoper kunnen worden en soms ergens in de aanbieding zijn.
En ja, dan verdienen ze er ook nog aan dus dan kan je wel nagaan wat de marges zijn.
Zal overigens niet alleen bij de Casio’s zijn maar ook bij de andere merken zoals Citizen, Seiko etc.
Maar goed, hij eet geen brood dus mocht ik hem niet kunnen verkopen dan blijft hij.
Kan altijd nog ietsjes met de prijs doen maar flink zakken zit er niet in helaas.