Casio Only. (Non G-Shock)

Mooi bandjes trouwens. :+1:

1 like

Daar is inderdaad weinig mis mee! :ok_hand: Heb er eens één geprobeert te slopen voordat ik dit type bandje ging gebruiken…niet stuk te krijgen die dingen.

1 like

Goedemiddag,

Zojuist heb ik mijn NA ontvangen. Het is een gouden Casio A1100G-5EF. Ik heb ook de zilveren versie en ik merk dat ik dit horloge toch wel erg vaak met veel plezier gebruik omdat het heel comfortabel zit en er (in mijn ogen :face_with_monocle:) erg leuk en retro uit ziet. Vandaar dat de zilveren A1100 er vandaag een gouden broertje erbij heeft gekregen!

18 likes

15 likes

Had begin maart hetzelfde idee :blush:
Zijn heel leuke modellen…
En het goud is niet echt blingbling goud…
Is echt mooi subtiel!

1 like

Casio Standard Analog Stainless Steel Silver Dial Quartz MTD-130D-7AV 100M Men's Watch.

1 like

Plus extra korting moederdag actie. :+1:
De zilderen dial wordt waarschijnlijk net zo zeldzaam de zilver Duro met visje.

Lekker afleesbaar.

8 likes

MRW-200H Blue

8 likes

Heel gaaf :raised_hands:t3:

Wie is hier hier bekend met hydromodden en/of heeft dit al eens gedaan? Ik wil een G-Shock hiermee behandelen maar wil het eerst op een W59 uitproberen. Welke standaard huis/tuin en keuken olie kan ik hiervoor gebruiken (Babyolie? Om maar iets te zeggen…) en moet ik dan standaard de batterij en alles eruit halen of alleen met backplate eraf onderdompelen. Niet dat het horloge nog meer duikrpoof moet worden maar meer om de leesbaarheid te vergroten.
Ik hoor het graag…

1 like

Staat het een en ander over op Youtube. De olie is niet huistuinenkeuken, maar hele dunne olie, ben vergeten wat dit precies is. Maar een scheut olijfolie gaat em niet worden :grin: Ook het afvullen moet op een speciale manier, anders krijg je luchtbellen in de olie.

Lees dit ff door :+1:t2:

Wow, dat is een infogolf. Dankjewel.

1 like

6 likes

Zo, moeder de vrouw heeft een leuk cadeau voor moederdag :smile:

Van dit

naar deze full gold Casioooo :sunglasses:

Vind ze leuk :muscle:t2:

10 likes

Ik ook :grin:

7 likes

Niet op zoek maar toch gevonden :smile: deze edifice uit het blauwe gedeelte :ok_hand:t2:

Beetje kleur in de horlogebox :white_circle:

5 likes

Heeft iemand hier ervaring met RVS-banden van AliExpress? Ik kwam bijvoorbeeld zulke banden tegen:

Ik vind deze strakke schakels erg mooi en heb die nu op mijn A700, maar zou die ook wel op andere Casio’s willen voor een paar euro.

2 likes

Kon het niet laten… :face_with_peeking_eye:

Leuk objectje om bij m’n casiotron te zetten :heart_eyes:

De casio-Ring :rofl:

12 likes