Casio Pathfinder Pro Trek - Baselworld 2011

Ik vind dit een mooi model, met dat blauw. Leuke wijzers. $ 480,00 retail.

http://professionalwatches.com/2011/04/casio_pathfinder_protrek_-_bas.html

mooie klok, lekker modern en, groot voordeel, touch solar techniek, want al die functies vreten energie als je ze weken gebruikt waarvoor ze bedoelt zijn. Echter ik vraag me af of de naukeurigheid bijvoorbeeld de Suunto’s benadert, die toch een goede reputatie hebben op dit gebied, ik spreek uit ervaring…

Ziet er cool uit met dat blauwe.

Ik twijfelde vorig jaar tussen de oude uitvoering van dit model en de full digital variant. Uiteindelijk de digitale geworden, omdat ik 1 ding erg jammer vind van de meeste huidige ana-digi modules van Casio: ze hebben LED ipv Illuminator. En die is dan zo geplaatst dat ie lekker de wijzerplaat verlicht en je em zelfs als (nood)zaklampje kunt gebruiken. Maar je kunt het display niet meer aflezen in 't donker. (td)

Vorige maand bijna deze gekocht;

Lekker flinke kast en lugs waar je makkelijk een ander bandje op kunt doen (leer of zulu). Maar vanwege LED en de net wat te sportieve look (wilde em ook onder een pak kunnen dragen), toch van de koop afgezien. Maar deze komt erg dichtbij wat ik wil: ana-digi met tough solar en multiband6. Nu nog Illuminator en iets meer casual/nette look, en dan zou het een mooie 2e reishorloge worden.
Ik blijf hopen…