Casio Pininfarina wie heeft hem?

Tja dacht ik bijna alles te weten over G-Shocks en dan komt er ineens weer iets voorbij waar mijn mond van open valt. Er is een model van G-Shock dat door de designersgroep Pininfarina is ontworpen. De meeste van jullie kennen deze wel van hun Ferrari Maserati en Alpha Romeo ontwerpen. Het model is in 1999 uitgekomen en wordt thans niet meer gemaakt. een zeldzaamheid maar ook een erg aparte schoonheid. Kijk maar eens naar de bandaanzet en de band op zich. Ik heb geen idee wat er voor deze modellen gevraagd wordt. Ze komen sporadisch op ebay voorbij.




Ze zijn er ook in andere kleuren.
Wit:



Heeft iemand deze toevallig?

leuke dingen, maar ik vind ze niet mooi om te zien. wel een leuk weetje dreski !

Ik vind het design erg apart. Mooi? Dat weet ik nog niet eigenlijk. Wel bijzonder. Het heeft toch een aantrekkingskracht.

Idd heeft het wel iets. Zeker de bandaanzet is opvallend.
We zien het wel als je em hebt kunnen scoren:D

Gr,
L.R.

lone ryder Schreef:

Idd heeft het wel iets. Zeker de bandaanzet is
opvallend.
We zien het wel als je em hebt kunnen scoren:D

Gr,
L.R.

Hehe…Daar ben ik een beetje te lui voor denk ik. Zit met mijn hoofd te veel bij andere dingen. Die witte is wel erg gaaf maar alos je ziet op de laatste foto hoe die zijn kleur verliest is dat toch echt jammer.

dit is volgens mij de witte uitvoering

http://cgi.ebay.co.uk/NEW-Casio-G-Shock-White-Leather-PININFARINA-Ltd-edition-/130484942288

en al verkocht ook, sorry voor de nutteloze informatie

44magnum Schreef:

dit is volgens mij de witte uitvoering

http://cgi.ebay.co.uk/NEW-Casio-G-Shock-White-Leat
her-PININFARINA-Ltd-edition-/130484942288

en al verkocht ook, sorry voor de nutteloze
informatie

toch handig om te weten wat het nu ongeveer zou kosten.

kwam ze een paar jaar geleden tegen. maar vond ze niet bijzonder genoeg.

Leuk om te zien, maar of ik het zelf aan zou schaffen…? Nee.

Vind die witte nog best aardig.

Ze zijn inderdaad apart, maar ik vind ze niet mooi.
De witte ziet er het beste uit van het stel.

Hallo, ik heb dit model ook, maar dan in het blauw (staat niet tussen de foto’s).
Gekocht in 2004 op het vliegveld van Sydney, Australia. Ik zal eens een foto zoeken ervan.
Ik was opzoek naar een onderdeel van het bandje en nu ik alle verhalen over dit Type Casio GE-2000 besef ik dat ik een heel uniek horloge in handen heb.

Hoi,

Pininfarina heeft in het verleden ook in samenwerking met Zwitserse fabrikant Eterna een horlogelijn uitgebracht. Voor mij was daarvan dit 500m duikmodel de ultieme Pininfarina variant. Past mooi bij de autohobby.
Vooral de speciale wijzerplaat is op de foto maar moeilijk over te brengen.



Als we het dan toch over Pininfarina én horloges hebben :wink:

Groet,

Nico.