Casio pro trek

Hoi met ben van houten.
Ik heb tot mijn verbazing nog een Casio pro trek kunnen kopen. En wel de laatste in deze serie. Want deze is inmiddels uitverkocht. En het gaat over de prg-300cm en hij ziet er heel erg gaaf uit. En heeft als functies een barometer, altimeter, en een kompas. Plus zonsondergang en zonsopgang tijd. En nog 5 alarms. En is bestand tegen lage temperatuuren. En ze noemen hem de abc horloge. Of terwijl padvinders horloge. En ik ben er erg blij mee. En dit is al mijn derde van de Casio pro trek.

24 likes

Altijd leuk! Geniet ervan!

Mooi ding, Ben! Veel plezier er mee!

Je gaat als de brandweer zo, twee maanden geleden je vorige aangeschaft zie ik :smiley:

Gefeliciteerd Ben. Met 3 ProTrek horloges hoef jij nooit meer de weg kwijt te raken.

Mooi zomers horloge, Ben!
Veel plezier ermee!

Leuk horloge Ben en een mooie verzameling Casio horloges hoor.

Nice! Gefeliciteerd Ben!

Mooi Ben, veel draagplezier :+1:

Mooi Ben! Jij hebt inmiddels een hele verzameling! :+1:t2::+1:t2:

Leuk Ben, van harte met dit complete horloge, als ik zo lees wat die allemaal heeft!

Veel plezier er van.

Gave deze Pro Trek. :+1:t2:! Ik heb alleen een paar oudjes maar altijd toffe designs deze ‘family’

Das een prima beuker! :muscle: Enjoy en groetjes van zijn broertje. (Die het huis hier al heeft verlaten)

Prachtige horloge Ben! :+1:

Hey Ben…Gave aanwinst :+1:t2::smiley: …Ik zit zelf te wachten tot deze binnenkomt :arrow_down: …Ben benieuwd of het mijn werkhorloge gaat worden :thinking:

Heb je nog foto’s van je andere Pro-Treks?

1 like

Gefeliciteerd. Jij bent echt een casiofan, he?

Veel plezier ermee!
Mijn PRW-3000 wordt met name in de zomermaanden gedragen; gewoon leuk met al die functies.

Ik ben zeker een Casio fan

1 like

Ja die heb ik

1 like

De PRW-3100 en aanverwanten zijn ook prima horloges, functioneel min of meer gelijk aan een GW-9400 rangeman, maar dan een flink slankere vorm.

En als je de stopwatch gebruikt, wel op tijd uitzetten, anders krijg je rare waarden.

3 likes

:joy:
Nooit geweten dat die dingen zo ver die kunnen tellen :smile:

Dat geldt helaas niet voor al hun modellen :sweat_smile:

1 like