Hoi met ben.
Tegenwoordig is een Casio pro trek geen overbodige luxe meer.zeker nu het zo veranderde weer is. Want er is tegenwoordig zoveel verschillende weer modellen dat de weer apps het niet meer kunnen bij houden. Dus is op dit moment de beste keuze voor de Casio Pro Trek. Want die heeft op dat moment de juiste luchtdruk aan. En ook dat je op de Casio Pro Trek kunt zien hoe je met het weer er voor staat. En naar mij beleving. Kun je niet meer zonder een barometer horloge de deur uit. En juist met het onweer. Kun je dat juist goed zien op de Casio pro trek. En ik raad het dan ook echt aan. Om een Casio pro trek aan te schaffen. Want als je die goed instelt op je weer app. Dan is hij heel accuraat. En zeker als het weer steeds extremer wordt. En hij heeft me al veel geholpen dat ik wel zag dat er regen kwam. Want dan geeft de Casio pro trek een lage luchtdruk aan. En dat kon ik dan goed zien. En voor mij is het zeker een goed instrument.
Hoi Ben, leuk stukje en zo te zien ben jij goed voorbereid op eventueel onweer en regenval.
Misschien moet ik ook maar eens naar zo een multifunctioneel horloge kijken mijn G shock heeft die functies niet hoor.
Goedenavond Ben, dat is een mooi horloge hoor. Erg handig met die extra functies er op, zoals een barometer. Ondanks dat het erg lekker weer is de afgelopen weken hoop ik toch stiekem wel dat je binnenkort hier kan melden dat er wat regen of onweer aan komt. Hou je ons op de hoogte? Veel draag plezier met de Casio Pro Trek!
Hoi Ben,
Mooi horloge!
Ik heb een boel van je geleerd. Dank je!
Heel veel plezier met je Casio Pro Trek!
Groet,
Polstijd
Hoi Ben,
Pelleboer had het niet mooier kunnen verwoorden. Proficiat met je nieuwe Pro Trek.
Handig horloge. Mooie dingen, die casio’s
Hoi Ben.
Goed bezig man, Goeie Cassio op de kop getikt.
Veel plezier ervan,
Hoi Ben, je had laatst toch ook al een Rangeman? Gaaf hoor. Veel plezier ervan.
Dat klopt. Ik heb nu drie Casio,s Pro Trek horloges. En de rangeman. En ze werken samen met mijn weer app.
Hoi Ben , leuke Casio .
Dank je. En ik raad het nu wel aan. Om een Casio pro trek aan te schaffen. Want we hebben zo te maken met extreem weer. En dan is het beste om de luchtdruk goed in de gaten te houden. En als je dan de Casio pro trek goed instelt met de weer app die je hebt. Dan werken ze samen. En vooral als er slecht weer op komst is. Dat kun je dan goed zien op de Casio pro trek.
En dankzij het ingebouwde kompas raak je ook niet van het padje.