Casio pro trek

Casio Pro Trek PRW-61-1AER horloge. Je mag dit horloge gerust multi-functioneel noemen. De temperatuur, luchtdruk en hoogte kunnen gemeten worden en daarnaast wijst het digitale kompas je in de juiste richting. Je komt dus altijd weer thuis met dit fantastische outdoor horloge.

Het digitale display is heel goed af te lezen, de cijfers zijn duidelijk afgebeeld op het display onderin. In het donker kun je het display verlichten met één druk op de knop(onder de bezel op 18:00H). De functies van het kompas, hoogte en luchtdruk & temperatuur vind je in het menu met de knop links onder. Je scrollt eenvoudig door het menu ( Smart Access Technology ) en met het kleine wijzertje linksboven weet je precies bij welke functie je bent. En dit is wel een van de beste Casio Pro Trek. Serie. En hij zit ook perfect. En hij is ook met de barometer heel accuraat. En hij is ook duidelijk leesbaar. En ik vind hem een top horloge. En hij kan perfect overal bij. En als je de barometer goed instelt met je weer app. Dan werken ze samen. Dus ideaal voor mensen die van het weer houden. Want als er dan slecht weer komt? Dan kun je het goed zien op de Casio pro trek. En ik ben er erg blij mee. Dat ik deze kon aanschaffen.

14 likes

Leuk Ben. Van harte met deze aanwinst!

Mijn vrouw heeft een Pro Trek afhandig gemaakt van haar zusje in Indonesië maar de gebruiksaanwijzing ontbreekt dus ze weet niet hoe het in te stellen (vooral de juiste tijd). Met jouw beschrijving gaat ze het nog eens opnieuw proberen, vermoed ik.

Ik ben gewoon te lui (en te ongeïnteresseerd misschien ook) om er de moeite voor te doen om de gebruiksaanwijzing online te zoeken…

Pro-trek’s zijn top, ik heb er ook een paar. 't is eender waar ik ga ik probeer er altijd eentje als reserve/handigheid mee te nemen. Geniet ervan, het is een mooie!

Een mooie Casio met handige functies :+1: