Hoi met ben. Ik heb een nieuwe Casio pro trek. En dit is echt een schoonheid. Dit is de prw-6900y-1er hij is super functioneel. Er zit een altimeter. Barometer. En een Compas. Plus. Een temer. Stopwatch. Wereld tijd. En hij is zender gestuurd. En hij gaat ook op zonne energie. En het is nog goed voor het milieu. Want hij is gemaakt van Pio plastic. En hij zit perfect. En ik heb hem opgehaald bij mooi horloge.nl. En hij kost €499.00. dus als hem ook wilt hebben is hij daar te koop. En dit is mijn beste horloge. En ik vind hem gaaf. En ik ben er erg blij mee. En tegenwoordig. Kun je zonder barometer de deur niet meer uit. Zeker met de klimaatverandering. En dit is handig. Omdat er ook een storm tracker op zit. En komt er een storm aan. Dan geeft de Casio pro trek dat aan. Dus handig. En dit wordt wel mijn lievelings horloge.
18 likes
Leuk je enthousiasme Ben Volgens mij heb je inmiddels al een groot aantal Pro Treks
Lekker groot ook. En een soort survival mes als kleine wijzer, heel gaaf
Die storm tracker is inderdaad heel interessant
Het is idd een mooi horloge en maximaal functies erop Veel plezier ermee !
Gaaf ding, geniet ervan!
Mooi Ben, je hebt nu al een aardige verzameling Casio’s. Welke is nou je favoriet?
Leuk Ben!
Flinke Casio Ben echt een tof ding. Jij hebt inmiddels een mooie verzameling met regelmatig weer een dikke Casio.