Casio Pro trek

Hoi met ben. Ik heb al een best tijdje me niets meer van laten horen… maar ik heb iets nieuws. Ik mocht toch van mijn bewindvoerder. Twee Casio Pro treks kopen. En ik heb gekozen voor de prw-6611Y-1er. En de Casio Pro trek prw-6621Y-1er. En hij zit bom vol met functies. En ik wil er wel wat opnoemen. En ze gaan op zonne energie. En er zit een barometer. Altie meter. Compas. Timer wereld klok. Alarm. En opslag voor 40 gegevens. En hij is ook van bioplastics gemaakt. En ze zitten heerlijk. En ze zijn nog snel ook in het reageren. En je moet eens gaan kijken bij Amazon. Want daar zijn ze in de aanbieding. Maar voor mij zijn deze mijn lievelings horloges.

28 likes

Lekker genieten :+1: goed bezig Ben :smile:

Mooie aanwinsten, en ook allebei met een heel andere uitstraling

Stoere vette Casio’s! Mooi! Veel plezier ermee!

Fijn dat je er zo blij mee bent! Geniet ervan!

Mooie horloges Ben !! Inderdaad al een tijd niks gehoord dus dit is weer een welkome post ! Veel plezier met je Casio’s :+1:t2:

Mooi !
Pro treks zijn echte aanraders.
Ik heb er zelf veel gehad.

Deze is er nog van over. En deze gaat nooit weg :grin:

Dat is ook een gave pro trek

1 like

Deze zijn mooi hoor, zien er stevig uit. :+1:

Mooie dubbele dosis Pro Trek Ben

Mijn beste,

Een geslaagde dubbelslag. :ok_hand: :ok_hand:
Ik wens je er een uitdagende tijd mee!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooie horloges Ben, Casio is een supermerk met een overvloed aan mogelijkheden. Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst👍.

Mooie aanvullingen op jouw collectie @Benvanhouten !
Inmiddels heb je een behoorlijk assortiment aan Casio horloges.

Veel plezier van deze 2 toppers, met genoeg functies om de hele dag afgeleid te zijn.

mooi,
draag ze met plezier

Gefeliciteerd met je aanwinsten! :hugs::pray:t3:

Mooie aanwinsten. Beide toch net even verschillend met de metalen bezelring en verschil in kleuren :slight_smile:

Prachtige horloges hoor
casio heeft er echt schatjes tussenzitten voor superprijzen.

alleen voortaan niet meer bij die meneer met zijn miljardenwinsten en 18000 ontslagen kopen
en zijn neigingen om antieke bruggen te willen slopen

Mooie aanwinsten waar je een hoop plezier aan gaat beleven.
Geniet ervan!

Gefeliciteerd, ben. Daar ga je nog veel plezier van hebben.

Gefeliciteerd met je twee NA’s Ben