Hij draait op 2 (lekbare) knoopcellen, je komt er maar op 1 manier achter
Als de batterijen er nog in zitten en de lekkage is geen poeder (maar vochtige drab), dan zou ik het even testen, maar verder geen pogingen wagen zonder service
Wel een erg leuke Casio, als hij het doet!
Mijne had ook langere tijd ‘stil’ gelegen, dit jaar weer zonder problemen geactiveerd
Is hoe dan ook een klassieker, al zal in Nederland waarschijnlijk niet meer dan een paar tientjes worden geboden . Succes ! Leuk die origine band trouwens