Casio Rangeman

Even een nieuwtje. Na een lange tijd niet te kunnen kopen. Heb ik heb nu. Mag ik je voorstellen aan de Casio rangeman. Of terwijl gw-9400-1er. Hij heeft 11 functies. Hij gaat op zonne-energie en er zit een accu in om de stoom op te slaan. Plus zonsondergang en zonsopgang stand. 4 alarmen. Plus snoeze functie., Barometer altimeter en een kompas. En hij is zender gestuurd. En nog een stopwatch. Thymer. En nog een wereld tijd. Dus een ideale horloge. En ik ben erg blij mee. Dat ik hem kon kopen. En dit is mijn beste horloge ooit. En dit is dan ook gelijk mijn lievelings horloge.

39 likes

Gefeliciteerd met jouw aankoop, ga je vast veel plezier aan beleven, als ik het zo lees. Geniet ervan!

En indien nodig ook nog als bootanker :grin: Veel plezier ermee!

1 like

Mooi hoor Ben!! Draag hem met plezier en in goede gezondheid…

Gefeliciteerd met je aanwinst.

Een lekker dikke en gave Casio.
Daar ga je nog een hoop plezier aan beleven.
Geniet ervan!

Alleskunner dus. Gefeliciteerd.

Die kun je dan later weer afblazen?
(leuke typo :slight_smile: )

Mooie knots van een horloge. Het vreemde is dat het ook goed valt om de kleinere pols. (Is mij opgevallen)

Veel plezier er mee.

Eerder nog als drijver, met 80 gram is het niet eens zo heel zwaar.

En als je ooit eens vindt dat het zwart wel wat saai is, dan kan je nog wat experimenteren met een kleurige bezel en band.

Mooi en heel functioneel apparaat dus.

1 like

Dat is een mooie aanwinst, Ben :+1:
Er had eigenlijk nog spellingscorrectie op moeten zitten

2 likes

Tof ding! :+1:t2:

Ja de rangeman is gewoon een topper! Niet kapot te krijgen en met dat positieve display helemaal top af te lezen! Pas je wel op voor de deurposten? Ik stoot er wel eens tegen aan met dit formaat :wink:

Ach, de boodschap is duidelijk toch?
Rangeman, Ben er blij mee.

1 like

Van harte met deze TOPPER :muscle:t3:

Nu heb ik drie Casio,s pro trek. En ik heb nu de rangeman erbij. En ik heb hem al om. En hij zit fantastisch.

2 likes

Mooie toevoeging aan je Casio verzameling Ben! :ok_hand:

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee! :+1:

Staat je goed Ben of moet ik inmiddels mister Casio zeggen? :rofl: Dat is een aardige verzameling zo.

Mooi hoor Ben!

Gaaf zeg. Ik snap je keuze wel. Hoe voelde het om het horloge uit te pakken?

Geniet ervan!

Built like a tank!:muscle: Gefeliciteerd!