Het is al weer bijna 2012 en vandaag heeft Sjors (de grootste G-Shock fanaat der lage Landen) Zijn 50ste G-Shock op zijn blog geplaatst. Hij maakt ieder jaar 50 reviews en deze laatste is wel een klapper. Wat een brok staal.
Je kan op de fotos klikken voor een groter formaat.
idd een beest dit horloge, maar zelf zou ik hem niet kopen, voor dat bedrag heb ik toch liever een ander horloge, ik hou het op de goedkopere varianten van g-shock:)
arie Schreef:
idd een beest dit horloge, maar zelf zou ik hem
niet kopen, voor dat bedrag heb ik toch liever een
ander horloge, ik hou het op de goedkopere
varianten van g-shock:)
Als je goed leest heeft hij hem voor zo een 250 dollar gekocht zo een 10 jaar geleden. Als je er nu één zou vinden moet je minstens het 8 voudige neertellen. En die bedragen worden in Azie gewoon betaald voor Casio. Wij zitten hier gewoon met een swiss-made mechanical complex. Het is gewoon een cultuurverschil.
dreski Schreef:
arie Schreef:
niet kopen, voor dat bedrag heb ik toch liever
een
varianten van g-shock:)Als je goed leest heeft hij hem voor zo een 250
dollar gekocht zo een 10 jaar geleden. Als je er
nu één zou vinden moet je minstens het 8 voudige
neertellen. En die bedragen worden in Azie gewoon
betaald voor Casio. Wij zitten hier gewoon met een
swiss-made mechanical complex. Het is gewoon een
cultuurverschil.
nee hoor ik heb absoluut geen swiss-made mechanical complex, heb maar een horloge wat swiss made is, de rest komt uit japan en amerika.
en duur zegt me niks, ben net zo blij met een klokje van een paar tientjes.
maar er zijn nu eenmaal modellen duur of goedkoop die ik nooit zou kopen.
dan geef ik liever wat meer of minder uit aan een model wat ik persoonlijk helemaal te gek vind;)
Stoer brokkie staal, wat er zeer solide uit ziet. Dat gevoel heb ik minder bij mijn stalen G-shock.
dreski Schreef:
arie Schreef:
niet kopen, voor dat bedrag heb ik toch liever
een
varianten van g-shock:)Als je goed leest heeft hij hem voor zo een 250
dollar gekocht zo een 10 jaar geleden. Als je er
nu één zou vinden moet je minstens het 8 voudige
neertellen. En die bedragen worden in Azie gewoon
betaald voor Casio. Wij zitten hier gewoon met een
swiss-made mechanical complex. Het is gewoon een
cultuurverschil.
Ik vind vooral de gimmicks en functies erg leuk en daarmee ook 't geld waard. De duursten waren m’n GPS en limited Pro Trek Triple sensor edition. Ik moet echt eens beginnen met noteren wat alles heeft gekost, want ik begin 't een beetje te vergeten met alle klokjes. Maar beide waren zo een 600 euro.
Wat je zegt: een brok staal! Stoere klok, maar ik zou 'm zelf niet aanschaffen. Voor mij is een G-Shock trouwens nog altijd van kunststof