Casio superdeal of imitatie?

Al jaren gebruik ik een Casio F91W als vakantie horloge, daardoor ben ik er bijzonder aan gehecht.
Handig licht met alarm en stopwatch en min of meer disposeable, daardoor blijven mijn echte horloges lekker in de kluis. Natuurlijk neem ik ook nog een Vostok mee voor onder water.
Deze vakantie heeft mijn vriendin dit horloge gezien en ingepikt, dus ik ben op zoek naar een nieuwe.

Op internet deze gevonden:
http://www.ebay.com/itm/162229519714?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Maar…zelfs een F91W wordt tegenwoordig gekopieerd.
Dat zal blijken wanneer het klokje binnen is, dan doe ik de CASIO test door de rechter knop 3 seconden in te drukken.

Als het een imitatie is, dan is het zeker disposeable en haal ik een echte bij de kijkshop.
Over een paar weken laat ik het resultaat weten.

2 likes

Dat je voor 10 euro die gok gaat nemen… Dan bedoel ik dus dat je voor een tientje meer er eenbij de kijkshop kunt gaan halen zonder dat je weken hoeft te wachten. Grote kans ook nog dat dit een neppert is!

Wat gebeurt er dan als je die knop 3 tellen indrukt?

2 likes

dan komt er in beeld ‘greetings from japan’

3 likes

En dat kan natuurlijk niet nagemaakt worden😊

Ben gewoon nieuwschierig :slight_smile:

2 likes

Overigens ligt ie om de zoveel tijd ook bij de Kijkshop voor een tientje in de aanbieding, heb er zelf al meerdere gehaald :smile:

Mijn eigen F91-W was ongeveer even ‘duur’. Een verschil met Chinese kopies is vaak de ‘crispness’ van de display. Als de foto correspondeert met het gekochte horloge zit dat dus wel snor.

De display is kristalhelder en de Casio test functioneert. Een echte Casio voor een paar euro, deze prijs kwaliteit verhouding vind je nergens. Weer een fijn vakantie horloge dat op reis mag naar verre landen.

3 likes