ik heb een tijdje terug een keer een leuke horlogekoffer gemaakt van een afval koffertje afkomstig van een dremel.
Als eerste heb ik met de dremel het binnenwerk eruit geslepen en daarna opgevuld met schuim.
Nu mede n.a.v. het topic van Dreski leek het wel leuk dit even te tonen en ook omdat het niet veel hoeft te kosten (vooral als je het op je werk in een verloren uurtje kunt maken
)

meteen nog maar wat casio foto’s 
ik heb al een aantal pb’s met vragen over de gx-56 gehad …op de foto’s is maat denk ik wel goed te zien.

de geschroefde gesp

en een geleende foto waarop goed te zien is dat er een extra behuizing in de kast hangt en het schuim de grootste klappen extra opvangt. (bij de mijne is dat rood)

en de dikte …van rechts naar links gx-56 ,frogman , ga-100 , vintage , gw-2500

de olie gevulde frogman …nu ook met timefactor strap 

ik heb gaatjes in de adaptors geboord waar nu weer gewone push pennen in zitten.
natuurlijk is nato steviger maar voor gewoon gebruik werkt dit prima en het geheel wordt minder hoog.

een vintage databank … mijn oudste casio … na het vervangen van de batterij sprong het jaar op 1985 

en nog een topper … de gw-2500 (tu) kan niet anders zeggen dan dat het een super klok is 

de roze op de foto’s is een baby-g van mijn vrouw

en er zijn er nog een paar onderweg …

Veel plezier ermee, maar zal wel lukken denk ik