CasiOak / GA-(B)2100 / GM-2100 only

Nice!
Er komen nog steeds meer varianten uit.

Vind zelf de grijze met camo dial wel nice,
of de witte van de Frozen Forrest serie.

Alleen heb ik er 3 … :grimacing:

1 like

Nog steeds deze! De rode counterpart heb ik weggegeven…

7 likes

Die zijn zeker mooi haha :grinning_face_with_smiling_eyes: 3 is voldoende maar nog niet genoeg :sweat_smile: het zijn gewoon mooie horloges en kosten relatief weinig en dat nodigt uit om er meer aan te schaffen.

Hmm beetje condens onder het glas (door warmte verschil buitne binnen), nog meer mensen die dit hebben (is dit normaal)?

2 likes

4 likes

Ik lees even mee. Had dit weekend ook wat condens aan de binnenkant, trok na een paar minuutjes wel weer weg.

edit, lees net dit stukje in de handleiding dat onze Japanse vrienden, kennelijk is het geen probleem mits het snel weer wegtrekt

2 likes

Aha bedankt! Trekt bij mij ook later weg, normaal dus (wat je eigenlijk niet verwacht).
Ik had trouwens een bericht gestuurd via de casio site hierover, zij gaven aan dat ik contact moest opnemen met Camtech.
Ik had hun gisteren gemaild, hun reactie was, opsturen of langskomen. Ik laat het maar hierbij.

Eerlijk gezegd vind ik het ook wel wat bijzonder. Condens is vocht en vocht in een uurwerk kan niet goed zijn lijkt me. Ik laat het ook voor wat het is en houdt het gewoon in de gaten. Pas één keer voorgekomen dus als het daarbij blijft is het prima

1 like

Is niet normaal…

1 like

Ik heb het ook al een paar keer gezien bij mijne. Maak me er niet druk om.

1 like

Ik heb het alleen gehad tussen de buitenkast en de binnenkast (ik heb de jelly dus dat zie je ook na het zwemmen) maar dat trekt weg en is niet schadelijk.

1 like

Nieuwe watch en nieuw leven in deze topic :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

2 likes

Gen 4 CasiOak mod. Weet het nog niet… :thinking:

4 likes

Wat een ding joh! Leuk! Hoe ziet die sluiting er uit, saat er dan GS in plaats van AP ofzo? Heb je daar een fototje van?

1 like

Staat niks op. Kast en bandje zijn van goede huize, maar die look…weet het nog niet zo goed. Is echt een massive ding nu en een beetje te flashie voor mij.

3 likes

Ja het is een beetje too much wel😂 wilde het eens proberen. Geen slechte band trouwens

3 likes

Heb het gevoel dat ik nu een bontkraagjas en scooter moet kopen om dit horloge te kunnen dragen. Ik geef het nog een paar draagkansen. Als het niks is gaat hij MP op.

1 like

Haha, of op marktplaats op zoek naar een scooter?

2 likes

Het ligt er wel erg dik bovenop ja, blijft erg weinig Casi over en wel erg veel Oak