CasiOak / GA-(B)2100 / GM-2100 only

Ziet er best tof uit. Beter dan ik had gedacht.

1 like

Tja het neemt inderdaad de casioak essentie weg. Maar je krijgt er wel unieks voor terug.

Thanks! Ik vind het hem ook heel goed staan. Heb de gen 4 casioak mod ook gehad, maar vond die te groot en te bling.
Ik kan nu mij CasiOak wel niet meer gebruiken als de handen uit de mouwen moeten.
Even naar andere casio beater op zoek.

2 likes


Ik krijg nogal eens gore klauwen door het werken, dus daar hoort een beater bij. Zelfs mijn SKX wil ik niet op werk blootstellen, dus kocht ik voor $100 vorig jaar deze zwarte Casioak. En nu komt toch stiekem het verlangen naar iets anders voor de werkuren.

Is een stalen versie aan te raden, of niet zo hufterproof? Z’n plastic broer werkt in prima, alleen zit het bandje voor geen meter en ben ik wel weer eens toe aan iets anders. De rest van de collectie gaat alleen 's avonds en in het weekend om :rofl:

5 likes

Ik ben werkzaam in de bouw en mijn metalen GM-2100 houd het na 7 maanden nog prima uit!! Stoot hem regelmatig tegen allerlei materialen (hout en metaal) en het stof houd hij ook uitstekend buiten. Wel zitten er kleine krasjes en schaaf plekken op de kast, maar bij mijn blauwe variant is dat “nog” niet storend. En zodra dat wel het geval is, bestel ik gewoon een nieuw frontje voor €20 of zo. Kan deze nu nog nergens vinden, dus als iemand hier een link voor heeft, hoor ik dat graag!!

Mijn vorige G-Shock heeft het 10 jaar vol gehouden in dit soort omstandigheden en waarschijnlijk kon er nog wel 10 jaar bij, maar ik wilde een nieuwe!!

1 like

De Rolex mod gaat toch terug. Ik gebruik de CasiOak toch te veel als beater. Nu de zomer er weer aankomt en mijn handen beginnen te jeuken naar DIY projecten is de mod niet handig.

Als iemand hem wilt overnemen tegen de aankoopprijs incl verzenden - met alle liefde.
Sta ook open voor ruil tegen iets leuks met dezelfde waarde. :gift: me maar :slight_smile:

Vrijdag gaat ie terug.

Bij deze een foto van de mod en de beater look.

€ 90,82 50%OFF | For G shock Modification Kit Case Bezel GA 2100 Watch Strap Adapter Stainless Steel Watch Band for GA 2110 DIY Accessories NEW

2 likes

Ik vind hem zo hoe hem daar hebt liggen cool op die band, echt tof. Maar jeetje wat is die sub mod lelijk zeg.

Beter zo :+1:t2:
:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dank je! Heb hem aangekleed voor de ‘‘Wat dragen we vandaag’’ van morgen. :wink:
Ook moet morgen de DIY plantenbak van mijn dochter af :slight_smile:

Zijn originele onderdelen (kast en band) ook los te bestellen? Combinatie van sommige bestaande modellen lijken mij wel interessant. Op internet kom ik veelal de AP imitatie onderdelen tegen.

NA, voor als het zonnetje weer gaat schijnen (X-post)

18 likes

Dat is nieuwe met de Solar toch?

Vind stiekem gewoon dat een G-SHOCK Solar moet zijn… beetje zon en gaan.

Is deze nou ook qua formaat anders dan het model zonder Solar….

1 like

Ja, met solar. Formaat is denk ik hetzelfde.

1 like

Ja - even zoeken op Ali. Zijn niet origineel, maar kwaliteit doet niet onder. Ik heb ook een zwarte bezel besteld, omdat ik de leger bezel niet zo mooi vond. Prima kwaliteit!

De casioak blijft mooi en ben er nog steeds heel erg blij mee :smiley::+1::ok_hand:

11 likes

Blijft een super kek ding. Ik heb een aftermarket lime insert gekocht zodat ie in het donker ook nog wat doet :+1:

1 like

@Parachrom waar heb je die vandaan als ik vragen mag? Eventueel ook interesse om die mod op mijn horloge toe te passen…

Vanochtend even een paar uurtjes vlees bezorgen in de koelwagen voor t bedrijfje van de vrouw. Ideaal horloge dit :smiling_face_with_three_hearts:.

9 likes

Deze :+1:t2:

1 like

Nog best aan de prijs precies… Te overwegen :thinking:

Kan iemand de nieuwste versie ook in de topic title opnemen? :blush:

10 likes

Done! :wink:

1 like