CasiOak / GA-(B)2100 / GM-2100 only

Mooi, kan ik meteen deze posten :grinning:

10 likes

Een mod van een mod :yum: :peace_symbol: :ukraine:
Draagt wel leuk op deze manier.

6 likes


Direct een ander bandje er op gezet.

12 likes

Wat 'n leuk ding! Waar heb je deze gekocht?

Wat 'n leuk ding! Waar heb je deze gekocht?

De b-broertjes lopen lekker binnen :smiley:

1 like

Inmiddels al weer verkocht aangezien ik hem weinig droeg.

Mocht je interesse hebben, hij is bij Brandfield in de aanbieding en als je je aanmeldt op de nieuwsbrief krijg je nog eens 10% korting als het goed is

2 likes

Thanks!

Gaaf! Morgen haal ik de mijne even op… vandaag belande ik in de file en kon ik er niet meer zijn voor sluitingstijd :joy:

2 likes

GA2100 in disguise!!!

8 likes

Mijn B komt morgen binnen :partying_face:

Nieuwe CasiOak

13 likes

Ik ben er net achter dat ik deze ook had moeten hebben (maar met een zwarte case). Deze is het beste leesbaar door de lichter grijze insert namelijk, wat ik wel prettig vind… :thinking:

En de insert tussen de ‘oude’ en de ‘nieuwe’ zijn NIET inwisselbaar

2 likes

Ik vond ook een aanbieder. Tot de helft goedkoper… geen ervaring mee

AliExpress

1 like

11 likes


Adapters binnen , nu op leer !

10 likes

Iemand een idee waar ik een o ring (gasket ring) kan bestellen voor de GA-2100? Of een generic part nummer? Heb deze een beetje ‘geplet’ bij het terug sluiten van de case, en nu heb ik een damp onder het glaasje…

Ondertussen 2 partnumbers gevonden van Casio (geen idee waarom het 2 verschillende zijn)

  • 10593349
  • 10549117

Prijs rond de 5 euro (en 5 euro shipping)

1 like

Weet je zeker dat het door de pakking komt?
Damp onder het glaasje bij temperatuurschommelingen is een producteigenschap bij die dingen. Staat zelfs vermeld in het boekje.

1 like

Het verschijnsel trad op de dag nadat ik die had open gemaakt… :laughing:
En echte schommelingen hebben we de laatste dagen niet gehad, dus ik ga er wel vanuit dat het de pakking is (of niet hard genoeg dicht geschroefd)

2 likes

8 likes