CasiOak / GA-(B)2100 / GM-2100 only

:rofl: :rofl: :rofl:

Ik moet zeggen die Casioak HUF is leuk :blush:

image

Voor een compleet beeld
image

5 likes

Nieuwste aanwinst. Ben er erg blij mee. Hou meer van stealth :wink:

7 likes

Sinds eergisteren eigenaar van deze witte GA-2100 :grin:

12 likes

En ook weer ingesteld op de wintertijd, na de YouTube tutorial bekeken te hebben.

9 likes

Grappig om te zien hoe de G-Shock nadat ik hem vanmorgen omdeed, contact maakte met mijn telefoon, en de tijd automatisch aangepast werd naar wintertijd. Zet ineens vraagtekens bij al die mooie mechanische/automatische horloges die je hebt… dit is wel erg functioneel en dat voor nog geen 150 euro.

12 likes

Helemaal eens
De mijne:

11 likes

Deze gisteren gepimped. Zou nooit een AP willen hebben maar vind het geweldig wanneer ik iemand vertel dat dit een G shock is.

12 likes

Mijn G-Shocks hebben de tijd zonder tussenkomst goed gezet. Ik dacht dat het standaard was

1 like

Wat is standaard?

Heul vet! Die mis ik nog in de collectie :sweat_smile: Je weet me te vinden :ok_hand:

1 like

Deze weer eens om. Ouders zijn in NYC, dan is die world-time functie wel handig.

10 likes

Deze vandaag voor de foto :smiling_imp:

8 likes

Deze is incomming. Het is de S2100 die iets kleiner valt. Ben benieuwd. #impulsieveaankoop

GMA-S2100BA-3AER

8 likes

Vers binnen, die versie met Bluetooth en tough solar. Deze Casioak niet kwijtraken hopelijk :cold_face:

14 likes

Apart kleurtje ! Ben benieuwd hoe het staat in het echt :ok_hand:t2:

1 like


GMA-S2100BA-3A

Ik moet zeggen dat de maat mij meer bevalt dan van de GA2100. Welkom eerste G-Shock!

15 likes

Nice !! Mooi ding, staat goed :raised_hands:t2:

1 like

Nice. Zijn die wijzers nou met glitters bedrukt?

1 like

Vandaag/morgen komt mijn gm2100 1(zilver) binnen en direct ook een metalen kit gekocht, misschien m’n leren Hirsch erop.
Bedankt voor uw link

1 like