CasiOak / GA-(B)2100 / GM-2100 only

Even buiten gespeeld

8 likes

Moest helaas screenshots maken omdat de originele foto’s te groot zijn (>80)

7 likes

Vorig jaar gekocht op een vliegveld, zag een tijdje geleden ineens dat het glaasje besloeg. Kwam door een snelle en hoge temperatuurswisseling. Zijn jullie bekend met de garantie van Casio? Lijkt me niet dat dit hoort namelijk….

3 likes

Ik had/heb precies hetzelfde, is normaal heb ik begrepen:

Interessant! Dan is er dus niks aan de hand :grin:

1 like

Had ik afgelopen jaar op vakantie in Kroatië ook, zee in, zee uit enz… en toen lichte condens dat ook wel weer wegtrok. Tis een GShock he, die word er niet warm of koud van :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Maar hebben jullie dit ook meegemaakt met andere G-shocks? Want linksom rechtsom, er zit vocht aan de binnenkant van de module en dat lijkt me nooit goed.

Bij mijn M5610 nooit gezien, maar dat horloge heeft ook een stuk minder volume cq lucht in de kast wat mogelijk kan condenseren.

Met een GA-900 heb ik het gehad. Daarna niet meer gehad hoor.

Voordat hij morgen in het blauw gaat, heeft iemand interesse in deze glimmende GM-2100?

8 likes

Cheers!

5 likes

10 likes

7 likes

Iemand een idee waar de originele springbars (die er dus af fabriek opzitten) te koop zijn? Liefst in Nederland.

Alvast bedank.

1 like

Sinds gisteren naast de all-black nu ook zijn metalen broertje. Onder de indruk van de looks, maar moet wel zeggen dat het lezen van de tijd soms erg lastig is

9 likes

Beetje romance hier op HF :blush: Happy Valentine :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Gisteren was ik jarig :wink: De 40th Anniversary limited edition gekregen :blush:

14 likes

Nice. Gefeliciteerd :tada:

1 like

11 likes