klusdagje?
Werk in de technische dienst.
Condens? Ja ik toevallig ook paar dagen geleden op vakantie.
Moest even zoeken naar een foto maar gevonden.
Ik moest deze hebben vanwege het 3D effect op de dial. Ligt alweer maanden ergens in de la op zijn taak als vakantiehorloge.
Echt mooie klokjes en heb er dacht ik maar €89 voor betaald in de winkel!
Ja
Tjoh, wist ik niet
Geen paniek dus, had het bij m’n vorige G-Shock ook.
Als verzamelaar moest het er van komen, dus deze week mijn eerste G-Shock. Wat een super weekendklok.
Super leuk klokje, heb er zelf ook al een paar keer aan zitten denken, mag eigenlijk niet ontbreken in een verzameling ……
Ik heb er ook lang over nagedacht. Hij hoort er gewoon bij en stiekem blijven Casio horloges ook oude jeugdherinneringen.
Klopt, een van mij eerste horloges al tiener was ook een Casio G-shock. Ik heb hem nog steeds, maar hij doet het niet inmiddels meer
Misschien de module vervangen (of laten vervangen)?
Repareren is toch wel mogelijk? Er zijn best veel liefhebbers van Casio die ook nog eens heel handig zijn. Is jammer om te laten liggen.
Vandaag ben ik zelf minder ruige dingen van plan, dus de basis van de basis om gedaan. Hahaha.
Dat kan dus??
Dat lijkt mij wel maar ik ben geen expert . Als er iemand op HF het weet is het wellicht handig een apart topic te maken met foto’s en je vraag, in de rubriek Techniek ofzo.