Hoi allen , ik heb onlangs een Casiotron trn-50 aangeschaft maar ontdekte micro krasjes op de spiegelgepolijste kast, enkel op het platte deel naar de lugs toe. En minimaal op de band en sluiting, maar op de kast storen mij…dus helpppppp
Als je hem na de behandeling gewoon gaat dragen, zitten die er binnen zeer korte tijd wéér op
Mijn tip, hem gewoon dragen en deze bijna onzichtbare onvolkomenheden accepteren
Met cape cod doekjes zijn deze krasjes zo weg. En zoals hierboven al gezegd is, binnen de kortste keren zitten deze er weer op. Ik zou het zelf zo laten en als het echt flink bekrast is, gaan kijken naar een oplossing.
Ik hou steeds meer en meer van mijn gshock gw5000u …
Gewoon een nieuwe bestellen gemaakt van widia (hardmetaal). Heb je het probleem niet.
Niet te druk om maken, het blijft een gebruiksvoorwerp.
Krasvrij blijven die vlakke gepolijste stukken nooit, je zal misschien wat kunnen proberen met een paar druppels turtle wax op een zachte katoennen doek om de boel wat glanzender te houden.
Capecod doekje doet wonderen
Ik heb het besteld…
5610u
Cape cod super nu kan ik mijn horloge beter als scheerspiegel gebruiken en dan mijn scheertijd timen, dan als daadwerkelijk horloge te gaan gebruiken…