“Casual” duiker

Maar ook dat kan! Loop jij nooit in je tweedpak en jachtlaarzen? :beers:

2 likes

…Alpro Soja Mild & Creamy Kokosnoot…
is dat geen drankje voor kantklossende 60+ vrouwen??

2 likes

En om het af te maken

1 like

Het is een soort yoghurt, geen drankje. Geen idee voor wie het bedoeld is. Ik kweek er in elk geval een killerbody mee. En jij? Drie keer week McDrive en het zweet op de bovenlip bij het traplopen met die 120 kilo? :wink:

4 likes

Whaha. Dude. Bliksem. Ik geef het op. :joy:

2 likes

Ik ben nog maar net op vakantie, de zon moet me nog bruinen

2 likes

Ik hoop dat je zelf een vrouw hebt meegenomen, want er eentje fiksen met die schoenen aan gaat hem echt niet worden makker… :upside_down_face:

4 likes

Overdrijven is ook een kunst Ide… :grin:
78,4 kg vanmorgen om precies te zijn…

2 likes

:joy: Eeeemmmm een schaaltje nootjes op tafel, Shownieuws begint bijna.

Deksels, dat is niet best.

2 likes

Ik vind het zeker ook niet onaardig deze modellen, alleen vind ik de maat weer wat groot. De 38mm c60 bevalt mij prima en als deze iets kleiner komt ga ik hem overwegen.

Dat heb je ook met die grote putdeksels en modeklokjes. Maar ik heb de Hamilton Khaki Field gehad omdat ik hem mooi vind. Ook de vintage patina maar kocht hem vanwege no date en de looks. Ik heb de Steinhart OVM omdat ik die mooi vind en ik heb de CW Trident Pro 600 vintage omdat ik die mooi vind. Niet vanwege de faux patina, of omdat het dan zogenaamd vintage zou lijken. Ik heb ze alledrie puur gekocht op het uiterlijk en de specs. Dus voor mij blijven ze gewoon mooi en niet een tijdsverschijnsel.

Maar ik begrijp wat je zegt en het zal ongetwijfeld afnemen in populariteit zoals dat met alles zo is.

Oh dat valt reuze mee. Tenzij je 1m70 bent natuurlijk. Maar goed, gewicht zegt niet alles. Spieren zijn zwaarder dan vet. Vraag maar aan @logie. hee waarom doet die tag het niet? Walter? waar ben je, ventje?

Wie?

1 like

Allah hebbe zijn ziel.

4 likes

Met alle respect voor de homoseksuele medemensch… maar dat is toch wel een gay broekje, zeker met opgerolde mouwtjes er boven… :grin:
Maar ja, ieder zijn ding, niet Ide?

1 like

Haha zo is het. Ik draag het zelf niet hè, als je op die blurry tekst klikt kun je het gewoon lezen. :wink:

Wel even scherp blijven op de vrijdagmiddag Geronimo. :sunglasses:

Als je in de jaren 80 was begonnen, had je een koffer digitale Casio’s gehad, zou je die nog elke dag dragen? Of in de jaren 90 blauw/gouden Breitlings en TAG Heuers? Of in de jaren 00 putdeksels en modeklokjes? Ik zou ze geflipt hebben in een verzadigde tweedehandsmarkt.

2 likes

Ik mis ons ventje.

Bliksem.

2 likes

Nou ik heb nog steeds klokjes van decennia geleden en die hou ik gewoon en draag ze af en toe. Kijk ook even in het vintage deel om te zien dat wat jij beschrijft ook gewoon gebeurt. Er zijn mensen die gewoon een klokje kopen en dat 30 jaar of langer dragen.
Als je altijd mee wil doen aan de mode dan moet je of flipperen of veel horlogedozen hebben. Smaken en voorkeuren verschillen gelukkig en gevoelig voor mode ben ik al lang niet meer, wel voor wat ik persoonlijk mooi vind. Is dat heersende mode dan hoor ik er bij en zoniet dan niet.

Ergens bij willen horen/aan mee willen doen vind ik niet interessant verder. En een ieder moet doen wat hem of haar blieft.

4 likes

Hahaha daarom heb jij natuurlijk een vaste vriendin :wink:

Haha. WRONG. Ik draag hippe sneakers. Dan is dat geen issue. Met een paar coole NB’s aan de voetjes sleep je ze zo mee de dansvloer op bij de lokale dancing. :sunglasses:

EDIT: holy guacamole, dit is een ‘gewoon’ topic in plaats van off-topic. Dat had ik even niet gezien. Excuses aan TS.

1 like