Ja maar die types probeer ik natuurlijk niet aan te trekken ik prefereer een serieuze dame en die heb ik weten te krijgen, ondanks dat ik eruit zie als een blanke Diego Maradona met anorexia
Dit topic is toch al aan gort dus @anon50762135EV of anderen de volgende vraag:
Ik zie zo af en toe dat een gewone gebruiker veranderd in een anon…
Waarschijnlijk een anonimous gebruikert o.i.d.
Hoe kan dit? Kan een gebruiker dit zelf of?
Just wanna know
Edit: bijvoorbeeld deze https://www.horlogeforum.nl/u/anon32526882ov/summary
Mijn smaak verandert met de tijd en gaat, net als bij de meeste mensen, deels met de mode mee. Uitzondering zijn de tijdloze klassiekers zoals de SubND, GMT, Moonwatch, PP 3700/5711, APRO, enz. In mijn verzameling probeer ik de nadruk te leggen op de tijdloze laatste groep met een klein deel “mode modellen” die ik op dit moment mooi vind, momenteel vintage inspired modellen.
Ik zou graag de SKX007/9 toe willen voegen aan de lijst met tijdloze horloges
Eens, bij mij ook hoor en een tijdloos model is altijd makkelijker. Dat waren die van mij ook Maar ook minder tijdloze klokjes kan ik mooi blijven vinden en dat zijn dan geen dagelijkse klokjes. Hoe dan ook is en blijft smaak persoonlijk en komen we nooit met zijn allen op één lijn gelukkig.
ikke niet! Kwam van de week thuis met nieuwe sneakers. Dacht dat ik ‘vet cool’ was, maar mijn modebewuste dochter zei dat ik op een padvinder leek…
‘But not in a bad way’ voegde ze er na een paar tellen en het bekijken van mijn gezicht aan toe.
Nog een poging om dit topic weer een beetje op de rit te krijgen.
Dit zou mijn absolute nr 1 zijn wat betreft divers:

ikke niet! Kwam van de week thuis met nieuwe sneakers. Dacht dat ik ‘vet cool’ was, maar mijn modebewuste dochter zei dat ik op een padvinder leek…
‘But not in a bad way’ voegde ze er na een paar tellen en het bekijken van mijn gezicht aan toe.
Sneakers zijn passé, tegenwoordig is het dit
Die had mijn dochter twee jaar geleden al…

Die had mijn dochter twee jaar geleden al…
Toen was het hipstershit, nu is het mainstream
Inderdaad een fraai horloge, maar hoe in …naam bedenken ze het om die datum scheef op half 5 te zetten in die prijsklasse. Brrrr.
Als we dan toch bezig zijn: de EZA Sealander.

Dacht dat ik ‘vet cool’ was, maar mijn modebewuste dochter zei dat ik op een padvinder leek…
Hippe man

Dacht dat ik ‘vet cool’ was, maar mijn modebewuste dochter zei dat ik op een padvinder leek…
Haha, heerlijk. En er zit wat in, dat weten wij allebei. Maar we hebben er maling aan. En dragen die NB’s gewoon. Want wij zijn modieus.
Laat mijn winter NB’s maar eens voor de gein aan haar zien, dan komt ze helemáál niet meer bij.

‘But not in a bad way’
Whaha, episch.

durf ik niet te laten zien hoor…
Maare…volgens mij gaan we te lang te off topic hier. Pletter die sneakers maar in het off topic sneaker topic.
En om het spoor weer terug te leiden, hier mijn ‘casual duiker’ veur weinâg…
Wat een fout bandje
Serieus? Hoezo?
Die rubberband van Squale meurt zo…
Legergroen
Nee joh ruikt lekker, er gaat niks boven warm rubber

Ja maar die types probeer ik natuurlijk niet aan te trekken
ik prefereer een serieuze dame en die heb ik weten te krijgen, ondanks dat ik eruit zie als een blanke Diego Maradona met anorexia
Euh…
pinguinknuffels