Uitspraken van je wederhelft

“ zit je nou stiekem weer een foto van je horloge te nemen?! “

Euh neu de zon valt verkeerd op mn scherm!:upside_down_face:
Toch vlug snap voor /wat dragen we vandaag/ :rofl:

6 likes

Ja die blijft lastig om uit te leggen :slight_smile:

1 like

“ je hebt me al eerder voor het blok gezet en onze rekening misbruikt zonder overleg. Als je me nu weer flikt voor dat horloge waar je al voor de tiende keer naar zit te googelen, ben ik weg!

(Weet iemand hoe je de programma’s op de wasmachine gebruikt?)

51 likes

:sweat_smile: :facepunch:

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy: intens grappig!

1 like

Ik gooi altijd terug dat ze geld uitgeeft aan een Nintendo Switch, spellen ervoor en pinguinknuffels, daarmee verantwoord ik mijn horloges :wink:

2 likes

" We hadden toch afgesproken dat je voorlopig geen horloges meer zou kopen na de Tissot Squelette? "

3 likes

Ooohh, die afspraak wil ik ook: Niets meer kopen na de Tissot Squelette!
En dan van mijn lang-zal-hij-leven nooit die Tissot kopen. :joy: :rofl:
Eindeloze vrijbrief voor horloge-genot!

3 likes

De pakketjesman staat voor de deur, zeker weer een horloge besteld ?
Nee schat, maar wel blij dat er al gewenningsverschijnselen optreden. :joy:

4 likes

‘‘Daar ga je spijt van krijgen…’’

Dit is toch wel de meest gehoorde hier. Meestal heeft ze gelijk en ligt er binnen enkele weken een andere (nieuwere) versie in de doos

4 likes

Gisteren toen het onderwerp trouwringen besproken werd: “Zou jij niet liever een mooi horloge hebben in plaats van een ring?” :heart_eyes:

11 likes

Waarom nog trouwen als ze jou al zo goed kent?
:yum:

1 like

Juist een ring erom en nooit meer laten gaan :smiley:

1 like

Daar helpt een ring niet voor, weet ik uit ervaring.
Zal dan eerder een duimse ketting adviseren.

4 likes

Mijn vrouw zegt al niks meer over mijn dure hobbies. Iedere keer dat ze dat doet begin ik over haar tassen, schoenen, overige kleding, hippe devices, de haarstylist en volgens mij vergeet ik nog wel een paar dingen :rofl:

1 like

Juist daarom. Nooit meer laten gaan!

1 like

Zoals eerder gespost bemoeien wij elkaar totaal niet met uitgaves van elkaar.

Maar vandaag veranderde dat ineens…

Vanmorgen zag mijn vrouw mij bezig met mij NA

Ik was het bandje op maat aan het maken.

Ineens zegt ze.
Dit jaar geen horloges meer kopen he, t is wel even genoeg.

Ik… WTF. En kijk echt verbaasd en boos richting haar.
Ik zeg heel geïrriteerd , waar komt dit ineens vandaan?

Gelukkig voor mij maar jammergenoeg voor haar schiet ze in de lach en laat blijken dat ze mij aan het jennen is… pfffffffffff gelukkig want in bemoeienis qua centen en hobby heb ik geen zin… dan gaat er wat fout.

12 likes

Hangt er sterk vanaf hoe je het bekijkt denk ik. Vroeger bemoeiden wij ons meer met elkaar, maar we hadden toen ook duidelijk minder te besteden, en wel de gedeelde verantwoordelijkheid over kroost, kasteel en kar.

Inmiddels verdienen we allebei veel meer, dus we verdelen de kosten en that’s it. We houden het financieel dus gewoon gescheiden, geeft een hoop rust.

7 likes

Precies

1 like

Was de kooktijd van de noodles aan het timen met mn speedmaster. Vrouw: gaat er dan dadelijk een belletje rinkelen? Ik: nee. Vrouw: dan heb je er toch niets aan, moet je constant blijven kijken. Ik: jep :joy::joy::joy:

9 likes