Catalogus bestellen

Wat ik dus zagbis dat je bij omega er gewoon 1 kan bestellen
Wat zijn jullie ervaringen
En welke merken doen dit meer dat je ze bij hun kan bestellen
En hoe werkt dat bij die merken
Hoop zelf dat die vab omega nog een beetje snel komt

In het verleden van verschillende merken besteld. Lange, GO, Breguet, Vacheron, Nomos, Sinn en vd Klaauw allemaal probleemloos aangekomen. Omega 2x besteld, maar nooit wat ontvangen…

Je kan ze hier ook gewoon in het lichtblauwe deel kopen :grimacing:

3 likes

Staan er een paar in het blauw. Wel tegen flinke verzendkosten, maar misschien dat je ze ook mag ophalen.

2 likes

Heb van de week nog een mooie catalogus van GlashĂĽtte binnen gekregen. Ben spekkoper als ik die ooit in het blauw zet

5 likes

Die komt nooit. Ze bieden een optie, maar doen er niks mee. Meer kans bij de AD.

Ik heb wel een fuckload andere catalogi. Vacheron, Piaget, Sinn, Wempe, IWC, Gronefeld etc. Denk zeker 40 kilo papier.

Speciaal forumprijsje van 250,- exclusief verzendkosten, want ik heb ze tenslotte allemaal in mijn eigen tijd moeten mailen en internet is ook niet gratis :v:

3 likes

De catalogus van Glashutte van de week ook ontvangen op advies van een gewaardeerd forumlid. Heel uitgebreid en mooi boekwerk, zeer luxe uitgave. Aanrader

3 likes

Ik zou kijken bij de merken welke je interesseren?

Ik heb altijd spijt van catalogi en geef/gooi ze altijd weg uiteindelijk. Online vaak net zo veel te vinden. :man_shrugging:

Ja heb er 1 besteld bij omega want dat is eigelijk de eenigste die ik wil

Heb ze wel van rolex maar omega is wel de shit

Junghans: idem dito :frowning:

Oh, oké,…dat is helemaal nieuw voor mij…

Zou je bij Time Company moeten proberen, dat is de distributeur voor NL.

1 like

Omega 2 x besteld ooit en ook 2x gekregen. Dus da komt wel goed.

1 like

Die heb ik ook. Inderdaad een aanrader.

1 like

Laaten we het hopen

Leuk idee, heb er gelijk ook wat besteld. Nu maar hopen dat alles aankomt…

1 like

Duurde het lang?

Jawel, een week of 6 als ik me goed herinner…

Owhh dar is te doen