Catalogusprijs Omega Seamaster 2254.50

Kent er iemand die ?
En wat zijn zo de doorsnee kortingen die je er kan op verwachten ?

Als dat te “delicaat” is mag je het oo PMmen hoor :wink:

Bedankt !

Mijn beste,

Heb toevallig de ‘Omega Catalogus’ binnen handbereik.
De ‘Seamaster’ nr. 2254.50.00 heeft een (winkel) adviesprijs van € 1.730-
Let wel dit is uit de catalogus van het jaar 2007.

Aangaande de doorsnee kortingen kan ik je geen antwoord geven. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Dankoewel ! :wink:

Doorsnee kortingen bestaan niet. Bij een AD op een toplocatie zul je waarschijnlijk minder korting kunnen krijgen dan via het grijze circuit. 10-15% bij een dealer en tot 25-30% langs ‘de andere’ weg lijkt mij haalbaar.

Wel opschieten hoor…:wink:

Bwah, die vind je nog genoeg hoor :wink:

Nog wel ja…:wink:

iemand een idee waar dit type seamaster een beetje goedkoop tweedehands te verkrijgen is… kennen jullie betrouwbare websites…?

Marc.

Hangt er van af bij wie . Laatst was ik in Eeklo bij een Omega verdeler ivm een Speedmaster 50th ann. Zijn prijs was, mocht hij er nog aangeraken, 3200€ zonder korting. Met korting zou het misschien wel lukken voor 3000€. Doch, er was niet aan te geraken want de vertegenwoordiger had de laatste 2 stuks voor België zelf gekocht. De daaropvolgende week vertrokken wij op reis waarbij we in de luchthaven van Parijs moesten vertrekken. Wat zie ik daar? Juist. De Speedmaster 50th.ann.limited.Hun vraagprijs was 3100€ en we zijn uitgekomen op de ronde som van 2500!!!€ Had ik effen geluk.
Misschien een tip voor een volgend reisje? Ja, maar dan wel via Parijs, zulle.

Mvg, Tom.(den Belg)

20% moet er wel inzitten denk ik, heb dit tenminste wel voor mijn Seamaster Chrono Diver gekregen.
Even zoeken en rondbellen en hij wordt steeds goedkoper, echt een leuke bezigheid zo’n klokje kopen!

Groeten,

Stairman