Catawiki fake

deze breitling is fake
http://veiling.catawiki.nl/kavels/1430111-breitling-chronographe-venus-170-herenpolshorloge-jaren-50
2911 is geen referentie nummer dat Breitling ooit gebruikt heeft en ook de ‘123’ in de hamer kop (goudmerk) is niet een maker die Breitling ooit gebruikt heeft

Haha toevallig had ik bij dat horloge ook mijn twijfels. Leek een beetje op die van Mathias een tijdje terug.

nu maar hopen dat catawiki er wat aan doet
anders wordt iemand een enorm oor aan genaaid voor >1000 euro

De samengeraapte Omega’s die ik heb aangekaart, zijn gewoon geveild hoor. Ik ben zeer benieuwd.

Ik kreeg net een telefoontje van Dhr Pontier (catawiki) , ik heb mijn vehaal gedaan en ze gaan contact opnemen met de verkoper

Goede actie van beiden! :slight_smile:

Hendrik

en hij is verwijderd :wink:

klein succesje

Hey netjes.

Netjes dat dat zo gedaan wordt. Complimenten voor Rich! En natuurlijk voor je speurwerk Rene.

Fijn jongens!!

Zou echt niet fijn zijn als iemand met z’n zuurverdiende geld iets prachtigs denkt te kopen, en zo teleurgesteld wordt.

Zitten trouwens een paar hele gave horloges tussen…

Iemand aan’t bieden op de Eterna Kontiki Super?

Netjes dat ze hem eraf gehaald hebben,het blijft mij verbazen hoe enorm veel geld er wordt geboden op oerlelijke redials zo ook op mp , staat nu een omega bumper zwarte dial op die zo overduidelijk redial is maar hartstikke hoge biedingen,mooi lulverhaal erbij en mensen trappen er nog in ook.Snap daar niets van,dan moet je echt nul verstand van horloges hebben en een goedgelovige harrie zijn want deze verkoper zet er bij een prisma nog bij dat hij zeldzaam,uniek en kunstwerk is.