catawiki ongewenst op marktplaats ? Hier de oplossing

Zal wel niet op te lossen zijn maar toch maar de vraag.
Kan je op marktplaats en 2de hands die catawikishit eruit filteren ?

4 likes

Speelde laatst met hetzelfde idee. In de zoekopdracht “-catawiki” zetten bracht in ieder geval geen oplossing. In Chrome en aanverwanten kun je wel plug-ins installeren die claimen om irritante reclame op marktplaats we te halen. Ik heb die niet geïnstalleerd, maar je zou het kunnen proberen. In de Chrome add-ons zoeken op marktplaats.

1 like

Ziekelijk vervelend… en je kan er niet omheen omdat het geen reclame is…

(Edit je kan we wel omheen lees ik. )
Ook op telefoon?

1 like

werkt perfect die add-on thanks, wat een opluchting !!!

1 like

Nu nog een oplichter add-on en we zijn eruit lol

6 likes

Kijk hier eens. Werkt prima.

https://www.horlogeforum.nl/t/marktplaats-wordt-leuker-stop-de-zakelijke-advertenties/195309

oei, heb het wiel de 2de maal uitgevonden haha

Als je de optie type horloge op “Polshorloge” zet, krijg je geen Catawiki advertenties meer, want die hebben die informatie niet in hun advertenties staan.

6 likes

Kan je voor de computer nitwit even uitleggen wat je dan gedaan hebt?
Ik vindt wel Add-on beheren, maar weet niet wat ik dan moet doen om die Catawiki sh.t weg te krijgen.

Helaas nog steeds geen toegang! Trustlevel :disappointed_relieved:

Ik gebruik de browser Firefox met add on “marktplaats zonder spam”. Als je hierop googled moet het goed komen. Werkt uitstekend en je kan ook zelf aanbieder aan de spamljjsg toevoegen. Ideaal

1 like

Gelukt, thanks!

Iemand hier toevallig ook ervaring met “1blocker legacy” voor Iphone / Ipad?
Doet die hetzelfde met Marktplaats spam? En andere Spam?

3 likes

Ja, ik draai die op de iphone en ipad. Dat is vooral een adblocker / tracker blocker voor algemeen. Die blokt de marktplaats advertenties van bepaalde adverteerders niet.

1 like

Goeie tip! Bedankt, ik stoorde mij er ook al een tijdje aan. :+1:t2: