Opereerde jij niet op MP onder de naam ‘Collectioneur’?
Je mag doen en laten wat je wilt. En gun het je van harte elke week 15 kavels. Als ik geen studie of sociaal leven had, had ik ook er veel meer tijd ingestoken.
Opereerde jij niet op MP onder de naam ‘Collectioneur’?
Je mag doen en laten wat je wilt. En gun het je van harte elke week 15 kavels. Als ik geen studie of sociaal leven had, had ik ook er veel meer tijd ingestoken.
Nee dat woord bestaat niet in een of andere taal, wel collectioneur ( dat is Frans voor verzamelaar)
Ik zal het voor je wijzigen, dank ervoor
Als jij dat bent, dan ken ik je weer wel.
Met je opmerking " je kunt doen en laten wat …" insinueer je alweer dat er met mijn handelwijze iets niet deugt.
Jij moet eens op je woorden letten, dat zou je sieren!
Je mag zoveel aanbieden als je wilt. Ik ga daarover niet klagen. Ik vind jouw horloges leuker om naar te kijken dan de meeste aanbieders. Alleen schieten de prijzen bij jou de pan uit.
Je moet niet schrijven dat ik " vaker op mijn eigen kavels bied"
We kennen elkaar niet eens, laat staan dat je weet wat ik wel of niet doe. Beeld je eens in dat iemand dat over jou gaat schrijven, vind je dat OK!?
Zou ik jou het geheim eens verklappen waarom mijn horloges zoveel opbrengen en dat ik 98% verkoop?
Het ligt aan je feedback, de kwaliteit van de horloges, de tekst ( niet te summier en niet te overdreven) en de kwaliteit van de foto’s.
Ik heb in mijn “vorige leven” een grote detailhandel organisatie geleid en met die expertise pluk ik nu " de vruchten"
Je schrijft nu zelf: " ik vind jouw horloges leuker"…Misschien zijn ze helemaal niet leuker maar beter gepresenteerd en misschien vinden alle andere 10000 kijkers mijn horloges ook daarom “leuker”
Begrijp je?!
Oh jee. Ik ben wat begonnen, vrees ik. Het was niet mijn bedoeling om wie dan ook ergens van te beschuldigen. Het viel me gewoon op dat er iemand zichzelf leek te overbieden en vroeg me af hoe dat kwam. Dacht zelf aan iets als wat @Floris155 zei. Wist ook niet dat de verkoper hier lid was, en als ik me niet vergis heb ik ooit voor een nette prijs een Mondia bij hem gekocht waar ik erg tevreden mee ben. Zelfde geldt trouwens voor horlogeman. Ik lees de negatieve verhalen, maar heb zelf een positieve ervaring (die ik overigens ook hier gedeeld heb).
Aan “Super C” zou ik willen zeggen; voordat je mij met het predicaat " lul van de week" bestempelt, kom eerst met feiten en niet met onzin opmerkingen.
Ik heb mij echter de moeite genomen om enkele van je commentaren ( op anderen ) te lezen; deze hebben allemaal dezelfde strekking en slaan op niets.
Je komt met insinuaties maar nooit met feiten. " veel geschreeuw, weinig wol"
Geweldig topic is dit weer aan het worden, mannen.
Nooit van PB’s gehoord?
Of heeft dit gekrakeel ook toegevoegde waarde voor alle andere forummers?
Helemaal mee eens, echter…er is geen bal op tv en dan is dit weer A klasse soap materiaal.
Heerlijk toch voor de verkoper die hoge prijzen ! De koper heeft het er blijkbaar voor over.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Precies het antwoord hetgeen ik verwachtte…
Nederlands is inderdaad niet mijn moedertaal maar begrijp desalniettemin meer dan je denkt!
Jij bent vanwege je “leuke” opmerkingen van het
"opruiende" soort en je probeert mij met de opmerking “Nederlands zal wel niet je moedertaal zijn”, en bij anderen die niet zo bedeeld in het Nederlands en weleens een punt of komma vergeten, schrijf je als commentaar: " heb je weleens van punten en komma’s gehoord"…
Dit zegt meer over jezelf dan je misschien zelf door hebt, denk daar maar eens over na!
“Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten” zou ik zeggen!
Ok heren, klaar nu. Graag verder vechten per pb.
Ik ga het topic niet sluiten maar ik wil wel graag dat het stopt.
Waarom zou hij een standje moeten krijgen omdat ie zich verdedigd tegen jou laster?
Het is altijd hetzelfde met jou, je weet het niet maar toch ga je wat olie op het vuur gooien…
Stop gewoon met je insinuaties en gemekker.
“Als” je een geit bent mag je van mij verder mekkeren, maak dit dan ook kenbaar in een nieuw topic zodat we aangepast kunnen reageren.