Zat enig cynisme bij.
Je hebt een like van mij
En nog een reden om ver van Catawiki vandaan te blijven, of het is bij elkaar gezochte rommel, ik of
er zijn vriendjes van de laaielichter aan het meebieden.
Te weinig kennis hier ook om de kwaliteit te kunnen beoordelen.
Wel lef trouwens om eerlijk toe te geven dat je de prijs aan het opdrijven bent.
Op een eerlijke wijze de kluit belazeren š«£
Daar moet je ook niet over liegen, vind ikā¦
Wel bijzonder hoe er met kwalificaties wordt gestrooid nadat je zelf toegeeft voor je vriendjes de prijs op te drijven bij Catawiki-veilingen.
Misschien niet heel gepast.
Oke
Wanneer een bepaald ongewenst antwoord wordt verwijderd, verdwijnen automatisch ook meteen de reacties die op dat antwoord volgden.
Wist ik niet, dank voor de info!
Heb wel een idee wie hier heeft gevlagd. Mag ik geloof ik niet zeggen toch ivm een ban oid?
Oh, dit kan het dus ook zijnā¦
Als ik na korte tijd een horloge opnieuw zie opduiken (ongeacht platform) dan denk ik altijd dat de verkoper kennelijk ontevreden is geweest met de verkoopprijs en inderdaad, dan blijf ik er dus van weg.
Ik heb weleens gehad dat ik iets misliep en 'n paar dagen later het aangeboden kreeg van de verkoper voor de prijs die ik ervoor bood, of de prijs van de hoogste bieder.
Bij mij zat er dan toch steeds het knagende gevoel dat ik met een ƩƩn tweetje van verkoper en een vriendje te maken had. Ik koop dan liever niet meer.
Dat is me op de baai twee keer gebeurd.
Beide keren heb ik de verkoper laten weten dat ik bereid was om het bedrag te betalen dat ik geboden had voordat de verdwenen bieder begon.
Daarna heb ik niets meer gehoord.
Ik weet niet of er gevlagd is of dat de mods het hebben verwijderd, maar de discussie ging niet meer over horloges. Ik denk dat het off- topic wel kan en mag.
Tja, we moeten natuurlijk wel netjes blijven hier. En discussies die niet over horloges gaan moeten verwijderd worden. Mijn reacties zijn allemaal blijven staan, waarschijnlijk allemaal wijsheid.
Beter lezen, al je onzin is verwijderd. Voor de duidelijkheid, al je teksten waar je prijsopdrijving goed aan het praten was. Oh, en achter doe mag echt een t.
Serienummer klopt is een Speedmaster automaat met zilveren wijzerplaat
Overigens ik ben al lang geleden gestopt met Catawiki toen iemand een claim opende en spijt had van zijn aankoop werden ook meteen alle lopende uitbetalingen van andere kavels gestopt ondanks een goede verkoopscore en dat de betreffende claim maar een relatief laag bedrag was, goed contact met ze was haast niet mogelijk en moest maar afwachten voordat ze alles weer vrij gaven.
Je hebt nog gelijk ook, en die t bedankt alweer wat geleerd.