Catawiki

Peter_North_12_inch toch @Steef?

2 likes

Over het algemeen beperk ik mij tot maximaal 41mm. Soms iets meer.

False advertising :stuck_out_tongue:

Je stuurt het horloge eerst op en krijgt pas betaald als het horloge is ontvangen

Het is toch echt zoals rien66 zegt : je stuurt het horloge pas op als de betaling bij Catawiki binnen is. Je krijgt uitbetaald circa 3 weken na de verzending.

1 like

Heeft toch helemaal niets te maken met het feit dat je vriendjes opbieden.

2 likes

Trek mijn keutel niet terug, en je moet overal uitkijken met het kopen van horloges. Nooit koop ik horloges die ik niet in de hand heb gehad. En van forumleden heb ik ook horloges gekocht, maar wel zelf opgehaald en tevreden. En die opgestuurd zijn wat minder tevreden, gewoon samengeraapte rommel. Dus ophalen maar.

Ok ik begrijp het, je bied alleen op je vriendjes horloges op catawiki onder de reserve prijs die je krijgt.
Maar wilt zelf niet bedonderd worden en zult er nooit iets kopen!

1 like

Rien schreef dat je het horloge pas opstuurt als de betaling bij Catawiki binnen is

Ho even, ik hou mijn daar niet mee bezig he, het is Steef die dat doe met zn vriendjes.

Nee, koop niet op Catawiki. Daar zijn forumleden die af en toe foto s sturen van horloges die ik verzamel, en die koop ik dan.

Dat is toch ook zo? Catawiki stuurt een bericht dat het geld op hun rekening staat en geeft aan jou het adres enz. waarna jij het horloge opstuurt. Wanneer de koper het ontvangen heeft en hij tevreden is met de aankoop omdat het aan de beschrijving voldoet en niet defect is ofzo, dan geeft hij dit door aan Catawiki die dan het bedrag (minus commissie) naar jou overmaakt.

1 like

Ik reageerde helemaal niet op jouw bericht maar op FloPro.

1 like

Wist niet dat er zoveel moraalridders zaten hier. Had ik maar niks gezegd.

Naast het enkel ‘de prijs opdrijven’, koop ik er ook regelmatig. 8 horloges het laatste jaar zie ik. Nooit problemen.

Je kunt toch ook aangeven dat het 1e bod je minimumprijs is? Daarmee skip je dat fake bieden. Maar waarschijnlijk is dat fake bieden dan toch weer interessant voor de verkoper om een soort illusie te wekken dat er veel interesse is voor het horloge.

4 likes

Niks moraalridder aan om bewust misleidende en expliciet verboden acties te ondernemen voor geldgewin, af te keuren. Triestig leven als je je eigen scheve gedrag daarmee moet afschermen :man_shrugging:t2:

5 likes

Sorry👍

1 like

Welk sneeuwvlokje heeft mijn bericht gevlagd en laten verwijderen?

Ook mijn reacties zijn deels verwijderd

Ik denk niet dat “het bestuur” erg gecharmeerd was van je shill bidding bekentenis en de discussie erna.

2 likes

Huh, beetje vreemd dat een aantal reacties van mij is verwijderd. Ben benieuwd wie en waarom.
Weer een aantal likes naar de kl.ten

2 likes

Vermoedelijk omdat men niet gecharmeerd was van de shill bidding discussie?

Er zijn dus in elk geval berichten van Steef, jou en mijzelf verdwenen
 Me dunkt dat er dus geen onderscheid naar de persoon is gemaakt.

Die likes boeien toch niets?

1 like