Cb13 voor seiko mm200 GMT

Beste leden,

Zoals verschillende mijn nieuwe aanwinst al hebben gezien ben ik op zoek naar een rubber strap voor mijn seiko mm200 GMT. Vandaar dat ik meteen aan crafter blue dacht. Indien er andere suggesties zijn hoor ik ze graag. Een degelijk horloge vraagt voor een degelijke strap dus geen gekke ali aanbiedingen thx .

2 likes

Voor mijn spb385 is een strapxpro onderweg. Vind die net iets mooier en beter geprijsd

2 likes

Bedankt voor de tip ! Wat is het verschil volgens jou kwa draagcomfort?

Graag gedaan
Heb ik geen ervaring mee, maar ik las ergens dat de Crafter Blue erg stug is …
Ik heb mede voor strapxpro gekozen vanwege de clasp en dan heb ik de duurdere erbij gekocht.
Wilde geen gesp met flap hebben maar iets strak clean lekker draagbaar
Maar het is wel een CTS strap , dus cut to size

1 like

Ik heb net ook toevallig je topic over de mm200gmt gelezen. Ik wacht graag op je bevindingen.

Is goed, ik verwacht m komende week binnen te krijgen

1 like

Ziet er strak uit. Ik ben benieuwd . Ik ga nu voor een opvallende kleur voor een poolparty morgen. (Had nog een tropical 20mm liggen)

Heb je een close up foto van tussen de lugs?
Welk merk strap is het?
Ik vind het m wel goed staan

1 like

Het merk moet ik je helaas tekort schieten. Deze heb ik ooit via het forum gekocht .:sweat_smile:
Hij raakt net niet dus hij is wel strak .
Ik heb dezelfde nog in het rood (ongedragen) moest je willen.

2 likes

De set is binnen.
In 1 woord,: perfect!
En soepel.
Zie de foto’s.

Het horloge zit nu nog op een mooie zomer Witte rubber strap

1 like

2 likes

:star_struck::star_struck::star_struck::star_struck: wow strak man ! Dat kan niet misgaan . Ik overweeg dan toch ook voor een bestelling te doen. Mooi geleverd, deftig verpakt . En soepel moet hij zijn. Ik ga ook wel de verbeterde clasp erbij nemen of heb je de originele ook en kan je ze vergelijken ? :v:

Inderdaad mooi spul en mooi verpakt!
Je krijgt de originele sluiting er niet bij als je dat bedoeld.
Je koopt de bandjes en sluiting los.
Ik zou de duurdere clasp erbij kopen…
Welke kleur heb je nodig?

1 like

Ja dat bedoelde ik , ik denk zwart te nemen . Blauw zou misschien nog gaan op een zwarte dial maar de groene vind ik niet passen .

Die witte gaat hem ook goed af !

Voordeel van de crafter blue vond ik de goede verstelbaarheid met veel gaatjes waardoor ie perpect passend is te krijgen.

1 like

Moet je hem regelmatig groter/kleiner maken door vb uitzetten van de pols door warmte. Tov cts is dat misschien wel een pluspunt :thinking:

Ik wel, dat is op een dag vaker aan de orde

1 like