Inderdaad beide zijn Aziatisch en dat is allemaal same same.
Ik ga ervan uit dat dit sarcastisch of grappig bedoeld is?
Dit ja.
Het zijn beide geen groot kijkers… Dus zaten we op dezelfde golflengte
Ik ga hier maar niet op reageren verder. Fijne avond nog.
Casual racism
ben benieuwd waar ze dit op baseren
Dat is niet meer nodig. Binnen de week was alles uitverkocht. Ze zijn nu begonnen met zilver. Ook horloges met zilver munten met een quartz ronda werk in doen ze nu. Totaal iets anders.
Ik vrees dit ook als ik de site en modellen bekijk
Ik ga ze een mailtje sturen en dan zal ik wel horen wat ze zijn😉
Je zit nog goed in je rol
Dan krijg je hetzelfde marketingverhaal te horen dat op hun website staat
Aan de modellen te zien komen veel onderdelen denk ik gewoon uit China……
En voor € 1.950,- koop je ook een echt Swiss Made horloge met daadwerkelijk een stuk historie
Dat heeft deze ook. Intussen weet ik dat het geen plakmerk is en dat China er niet tussen zit. Het is welliswaar onbekend maar voor heel wat mensen niet onbemind. Uiteraard komen er heel wat negatieve reacties omdat niemand dit kent. Ik draag hem met plezier. De kast komt uit Italië, net als Panerai maar het werk is een Zwitser. Tot slot, ik ben er blij mee.
Zolang jij hem mooi vindt wij hoeven hem niet te dragen he
Klopt:yum: het is best wel gezellig hier! Jammer dat ik overdag zo weinig tijd heb want ik zou het nog eens lezen! Achja, weet je… hij loopt nog steeds:rofl:
Ceccacci is een familiebedrijfje dat het ook beperkt wil houden. Ze houden niet van “massaproductie”. Ceccacci is er nog steeds door dezelfde familie. Een tussenkomst van Chinezen is enkel lachwekkend. China zit ongeveer overal tussen, ook ons mobieltje komt uit China, al heb je een i-phone, dan nog. Maar Ceccacci is en blijft van de familie Ceccacci. Gelukkig krijgen ze nog steeds werken uit de swatch-group, niet dat Sellita minderwaardig is, ook dit komt uit Zwitserland en is een goede vervanging voor de bekende ETA blokken. Yema en Doxa maar ook Oris en nog flink wat merken maken steeds meer gebruik van Sellita werken. Nee, deze Ceccacci is onbekend en onbemind wat ik al eerder zei. Maar op gebied van horloges is Italië net zo’n groot horloge land dan Zwitserland. Ook zij maken geweldige horloges. Kijk maar naar Panerai, uiteraard totaal iets anders dan deze Ceccacci maar een Panerai van 1950€ - 40% ben ik ook nog nooit tegen gekomen… Zij gebruiken hoogwaardige materialen met afwerkingen die hoger dan de lat liggen maar daar betaal je uiteindelijk ook voor…
Ik denk niet dat ze nog ETA uurwerken krijgen aangezien ETA per 31 december 2019 GEEN uurwerken meer levert aan derden. Tenzij je onderdeel bent van de Swatch Group.
https://www.rolexencyclopedie.nl/dutch/kalibers/alternatieven-voor-het-eta-uurwerk/