Cedric

Zo juist de Datejust verkocht aan @Cedric onder het genot van een koffie en een leuk praatje. Aardig en correct en een aanrader voor iedereen. Wie weet tot een volgende keer! :wink: :sunglasses:

2 likes

Thanks! We horen elkaar zeker nog.:sunglasses::ok_hand:t2:

2 likes

Zo juist de Explorer 16570 verkocht aan @Cedric
Wederom net als de vorige keer een vlotte en zeer aangename deal! Niet gedacht de 16570 zo snel weg te doen maar hij is goed terecht. Veel draagplezier en ben er zuinig op! :wink: :sunglasses:

1 like

Ga ik zeker doen :wink: Merci Ruben!

1 like

Vandaag het horloge ontvangen van @Cedric en exact zoals omschreven en misschien nog wel mooier :ok_hand:t2:

Fijne, snelle communicatie dus wat mij betreft een aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Zojuist de Rolex Air-King overgedragen aan @Cedric. Veel plezier ermee, was super gezellig. Tot de volgende!

2 likes

Bovengenoemde Airking gisteren overgenomen van @Cedric. Alles prima verlopen. Snel verstuurd en super verpakt. Aanrader.

3 likes

Vandaag weer een horloge aan @Cedric verkocht. Zoals de vorige keer een vlekkoze, relaxte deal. Topvent.

1 like

Horloge gekocht van @cedric. Door het fijne contact en het forum, besloten het horloge te laten verzenden ondanks de flinke waarde.

Cedric, tilt het veilig inpakken naar een nieuw level! Nog nooit zo goed ingepakt pakketje gehad. Ze hadden hiermee kunnen voetballen bij Postnl :sweat_smile:

Cedric, bedankt voor de fijne deal. Graag tot een volgende.

2 likes

Ik was op zoek naar een bepaald (luxe) type horloge koffer. Cedric was zo vriendelijk me zijn eigen exemplaar aan te bieden. Heel fijn contact en leuke babbel! Zou zonder enige twijfel opnieuw zaken doen met Cedric.

:+1:

1 like

En dat is deal nummer 3, of 4? In ieder geval elke keer weer even prettig en leuk om met Cedric zaken te doen!
Dit maal een korte ontmoeting aan de Belgisch Nederlandse grens, maar als altijd weer even leuk!
Blindelings zaken doen met Cedric onderhand, absolute aanrader! Tot de volgende weer :smile:

1 like

Horloge gekocht van @Cedric. Dit was een plezierige ervaring met vriendelijke snelle communicatie. Het horloge is beter dan beschreven en was uitermate goed verpakt. Ontzettend bedankt Cédric voor de leuke deal en tot de volgende👍.

1 like

Zonet mijn pakketje ontvangen van @Cedric. Horloge was supergoed ingepakt en perfect zoals omschreven. Zeer betrouwbare verkoper.

Bedankt voor de vlotte en snelle deal

1 like

Snelle en nette deal met cedric,
Thnx

1 like

Een horloge verkocht aan @Cedric. Na een leuk gesprek was de deal zo rond en was de betaling gedaan.
Cedric is zonder twijfel een absolute aanrader!

Bedankt voor de fijne deal en tot de volgende.

1 like

Al een tijdje op zoek naar een Tissot PRX powermatic. Zo een mooie blauwe. Daar was hij dan in het blauwe deel. :pray:

Mijn geplande Investering eerder dan kerst via @Cedric. Koop was snel gesloten en ik was o zo blij toen hij aanbod het direct te versturen. Vandaag binnen en top. :crazy_face:

Fijne communicatie en prima afspraken mee kunnen maken. :+1:

Dank voor de goede zorgen en het top inpakken. Ik ben er blij mee! :facepunch:

1 like

Een mooie Nomos overgenomen van @Cedric. De communicatie verliep soepel, net als de onderhandelingen.

Vandaag kreeg ik het bomproof verzonden horloge binnen. Helemaal volgens beschrijving in uitstekende staat.

Ik ben erg tevreden met Cédric als verkoper!

1 like

@Cedric is een topper.

Top ervaring, lekker vlot. Tot de volgende keer.

1 like

Top!

Kan niet anders zeggen als topervaring met @Cedric

Snelle communicatie
Snelle levering
Bomproof verpakt
En horloge nog mooier als gedacht

Aanrader !

1 like

Heerlijke deal gedaan met Cédric!
Kan niets anders als positief over hem zeggen.

Tot de volgende :wink:

2 likes