CedricR

Aangename kennismaking met Cedric. Toffe kerel en nieuwkomer op het forum. Heeft reeds een meer dan degelijke horloge kennis en het horloge hart op de juiste plaats :+1:
Succes met de Pro Trek !

Snelle communicatie en verloop gehad, goede koop.

1 like

Prima transactie, goede communicatie, horloge bij verzending goed ingepakt, niks mis mee.

Gr
Rob

1 like

Ook ik heb een leuke deal gehad met @CedricR .

De koop was ontzettend snel beklonken.
Direct betaald en beide partijen tevreden!

Zou zo weer iets kopen/verkopen aan/van Cedric.

:+1:

Leuke ruil deal gehad met @CedricR. Verliep allemaal zeer vlot en snel en voor ik het wist had ik het horloge (die nu voor de 2e keer in mijn bezit is) binnen. Bedankt Cedric en veel plezier met je nieuwe horloge!

1 like

Horloge verkocht aan @CedricR. Prettige communicatie en betaling liep gesmeerd.

Zeker een aanrader dus :+1:

1 like

Mooie Hamilton gekocht van @CedricR. Alles goed geregeld en conform afspraak.
Plezierige communicatie!

Horloge verkocht aan CedricR, Prettig contact, fijne communicatie en snel een deal gesloten. Aanrader!
Veel plezier met het horloge Cedric!
Groeten,
Marijn

Logines horlogebox verkocht aan @CedricR snelle transactie. Heel graag tot een volgende kennismaking. Dank Cedric.

1 like

Horloge overgenomen via CedricR, alles verliep vlot en de verzending was uitstekend verlopen. Bedankt nog Cedric.

1 like

Zeer fijne communicatie, duidelijk en zorgvuldig ingepakt en zoals beschreven. En met wat Vlaamse humor is het toch net wat leuker!

1 like

Horloges gekocht van @CedricR 1 had en is netjes opgelost door Cedric. Een zeer aangename, professionele kerel waar ik in de toekomst vaker mee zaken zal doen!

1 like

Mooie vintage tissot gekocht van Cedric. Snel verzonden, goed verpakt, en precies zoals geadverteerd. Aanrader!

1 like

Citizen Promaster gekocht bij @CedricR, correct en snel. Compliment waard!

1 like

Horloge geruild met @CedricR. Vriendelijke kerel, reageert snel. Zeker een aanrader. :sunglasses::+1:t3:

1 like

Schitterend horloge overgenomen van @CedricR. Snel en veilig verzonden.

1 like

Deze week een zeer mooie deal gesloten met @CedricR. Communicatie, betaling en verzending liepen erg vlot! 10/10 een aanrader om van te kopen!

1 like

Mooie Longines van @CedricR Cedric overgenomen. Reageert vlot en aardige kerel. Absoluut bomproof verpakt en horloge beter als omschreven. Zeker weer eens een deal met Cedric :+1:

1 like

Ik heb een Seiko Kinetic horloge overgenomen van @CedricR. Hele snelle communicatie, fijn contact en keurige verzending. Een aanrader!