Cerakote

Wat zijn ondertussen de ervaringen? Ik heb ook wel interesse.

Goed :wink:

4 likes

Ziet er goed uit Bouke. Waar heb je dat laten doen en wat kostte dat (if you don’t mind me asking)?

1 like

Bij @Kurt1

1 like

Heb je het gedemonteerd aangeleverd? Want ik kan uit de site niet opmaken dat ze ervaring hebben met horloges (behalve die van jou dan).

Site van Madmodworld staan inderdaad erg mooie klokjes. Voordeel is dat ze alles doen, niet alleen de ceracote behandeling. Weet jij of ze betrouwbaar en goed zijn?

Jep. Heb hem bij mijn horlogemaker laten (de)monteren.

1 like

Heb je de kroon ook laten doen? Ik laat een Seiko SKX mode. Er zijn zwarte kronen te koop, maar ik Weet niet of die qua effect overeenkomen met de rest als die met Ck is gedaan. Wat denk jij?

Kroon ook laten doen bij Kurt. Ik zou dat zeker niet apart aanschaffen.

1 like

Zou ik dan ook zeker laten doen. De kans dat het gelijk is qua tint is erg klein.

Cerakote Nederland kan uiteraard ook.
En dan preek ik wel voor eigen parochie, dat weet ik, maar ach het is dan ook mijn vak…
Maar Kurt is ook een hele goede keuze.

jpg_large

Maar Glorix is ook een hele goede keuze.

Erg grappig, daarom gaf ik ook al aan dat ik voor eigen parochie predikte… :wink:

De vraag van e vraagsteller was, waar het allemaal kon, dus tja ach…

Je moet me eens meemaken na een paar biertjes :hugs:

Doe ik mee met een lekkere single malt

2 likes

Kun je iets zeggen over een eventuele prijs voor zo’n horloge te laten doen?

Alle kleuren van de regenboog zou mogelijk moeten zijn, toch?

Toevallig van het weekend deze besteld:

Zal ongeveer 25 a 30 euro zijn verwacht ik.
Indien je het met een paar mensen samen zou doen dan ga je al gauw richting de 20 euro.

Bijna alle kleuren die je kunt bedenken.
Op cerakote (punt) com kan je alle mogelijke kleuren zien.

Wij hebben een deel op voorraad, maar kunnen binnen een korte tijd alle kleuren binnen krijgen.

1 like