Certina cascadeur.....of niet?

Ik dacht dat ik meeste modellen van de Certina Cascadeurs wel kende, toch heb ik deze al even in mijn (herstel, mijn dochters) bezit…maar wat is dit nou precies?? Het is de eerste en enige die ik ooit gezien heb

• Vreemde is de seconde wijzer met het DS logo
  • Ook het gebruik van cijfers op alle plaatsen is niet veel voorkomend bij Certina
  • Model nummer 115 8020 42 helpt ook niet echt

Kortom ik sta met mijn bek vol tanden en weet het niet meer, iemand enig idee of dit een normaal gevoerd model is, het lijkt me geen aangepast model want de originele case back stikker zit er zelfs nog op.

Graag hoor ik of iemand iets meer info heeft of weet waar te vinden, ben namelijk eigenlijk op zoek naar zo’n zelfde model

Piet

Ha Piet,

Plak er even een fotootje in. Ik was vroeger een Cascadeur fan (ik hoor @logie en @HanDavinci nu al gniffelen) dus wellicht herken ik het model :wink:

Groeten,

Ide

1 like

Oale Evil Knievel.

Ik ken het model van Certina niet

Edit: ik vind de wijzerplaat er wel behoorlijk simpel uit zien, maar ik ben ook niet goed op de hoogte van de modellen. Mijn google search heeft mij ook niks opgeleverd.

1 like

Rustig, ik ben niet zo snel, had al op reageer gedrukt voor de foto geupload was…sorry

2 likes

deze heb ik nog even gehad in mijn pre-HF leven (fasten your seatbelts)

Dat was niet nodig, je had de rolkooi bij je

4 likes

hahaha nondeju hij is weer scherp onze smeerpiet :joy:

1 like

gevonden op Catawiki

Hoe heb je die nou weer zo snel opgesnord?? Sneller reageren dan ik kan posten en ook zoeken…ik voel me stom :joy:

1 like

Beetje Google’en op de bonbon en de fooi

1 like

Dit was lang mijn stuntman :+1:

1 like

Tja, het zijn taaie rakkers…

En aangeschaft op Catawiki, vrouwtje op der verjaardag gegeven, volgende dag het (overigens nieuwe en nette) bandje verwisseld voor de originele cascadeur band (ze kreeg uitslag van de leren). Nu dus 2 dames in huis met dezelfde cascadeur om der pols :+1:

1 like