prima maat voor een heel mooi horloge.
Kan makkelijk man, staat prima
Staat goed om de pols, veel plezier ervan!
Ik gooi hier even de knuppel in het hoenderhok. Een duiker mag echt wel groter. Ik vind het iel ogen op jouw pols.
Op jouw pols zou ik zeker voor een dikke 40mm duiker gaan.
Ps dat je zelf twijfelt zegt al heel veel.
Sowieso leuk horloge. Maar tja, wat zal ik zeggen. Op de foto vind ik 'm er prima uitzien. Ja, we zitten natuurlijk, na een aantal jaren āgroot, groter, grootstā -een paar jaar terug alweer-, nu weer in een āhet mag wel wat kleinerā-tijdperk. Moet zeggen, in de '70 waren er ook wel wat flinke (qua formaat) duikers. Maar begin deze eeuw was het hek echt even van de dam. Nu moet je, denk ik, lekker dragen wat je zelf mooi vindt. Wat meer bescheiden? Prima. Toch wat groter, want lekker stoer! Ook prima.
Qua lug to lug zit ie toch gewoon goed? Ik vind het grotere broertje van de DS Action echt een bakbeest. Het is natuurlijk maar net wat je mooi vindt.
Ik vind het een prima formaat en staat helemaal niet raar! Zou me er niet te veel zorgen over maken, aan de ietwat ākleinereā maat zitten ook voordelen vast zoals lager gewicht, comfort, etc.
Qua lug to lug bedekt die bijna mijn hele pols.
Moet zeggen heb gisteren mijn oude horloge eens omgedaan 43mm maar die vind ik nu heel groot lijkenš.
Dus het begint al te wennen.
Het is ook hoe je hem om je pols draagt denk ik.
Hij is momenteel nog iets te groot moet nog een halve schakel tussenuit.
Prachtig horloge! Past prima om jouw pols. Niet te veel naar cijfertjes kijken. Het gaat erom wat jij ervan vind en hoe comfortabel het horloge draagt.
En nu vooral ervan genieten! Gewoon tig keer per dag kijken hoe laat het is, ook al weet je dat allang
En nog een paar detail fotoās voor ons natuurlijk, dat verdient deze Certina welā¦
Verder veel plezier op het forum!
Mooie aanwinst! Ik heb de 43mm āTurtle Conservancyā variant in het Zwart met Zilver
Certina verdient sowieso wat extra lof, sterk ondergewaardeerd merk.
Prima horloge met een Powermatic 80 kaliber. Nog even doorsparen voor de Rolex Subā¦