Een zeer fraaie klok en dito review.
Bedankt voor het delen.
groetjes Lenno
Een zeer fraaie klok en dito review.
Bedankt voor het delen.
groetjes Lenno
Leuk om te lezen. Enorm mooi horloge. Helaas een beetje te groot voor mij.
Prachtige foto’s.
(tu)
Groet, Jurgen
Prachtig horloge en wat een mooie fotos, mag ik vragen hoe je te werk bent gegaan om de fotos zo mooi te nemen: camera en ondergrond
gefeliciteerd
gr roel
Bedankt voor de reacties ! De fotos zijn gemaakt op een metalen ondergrond. Betreft zo
n statafel waar van die rondjes op zijn gepolijst. Verder heb ik 2 softboxen gebruikt icm een draadloze trigger. Camera is een EOS 5D2 icm een 90mm macrolens. Fotografie is een andere hobby van me.
Schitterende foto’s van een erg mooi horloge. Voor mijn pols waarschijnlijk te groot, maar alles is heel mooi in verhouding en ‘klopt’ gewoon. Zou je nog eens een wristshot willen plaatsen?
Veel plezier ervan!
Mooi horloge en schitterende foto`s. Veel (draagp)lezier met deze aanwinst (tu).
Mvrgr, Andre
Leuk horloge, mooie foto’s! Was toevallig dit weekend even naar de titanium versie aan het kijken, mooie grijze sunburst dial heeft die!
Veel draagplezier!
Weer een erg mooie klok op het forum :~ van harte!
Zeker een van de mooiste duikers op de markt. En de stalen banden van Certina zijn echt super.
Nogmaals bedankt voor het lezen en de reacties, leuk! Ik kwam dit schrijven tegen mbt ISO6425.
Leuke review en een mooie klok!
Certina maakt mooie betaalbare horloges.
Top foto’s van een super horloge, complimenten!