Sander Schreef:
Is een quartz? Niets mis mee, maar weet niet of ts
dat wel wil…
Ik wil idd wel een automaat.
Is een quartz? Niets mis mee, maar weet niet of ts
dat wel wil…
Ik wil idd wel een automaat.
Ik heb zelf de CW Trident CW60 met oranje bezel. Is een comfortabel horloge wat je zowel bij een net pak als bij een nat pak kunt dragen
Geslaagde combi van Engelse distinctie maar dan Swiss Made voor een zeer acceptabele prijs. Daarbij opgeteld 5 jaar ongekend goede garantie is wat mij betreft een ‘good bang for the buck’.
Suc6 met je keuze!
Iconische DS Diver:~
http://i1093.photobucket.com/albums/i432/MrFitGuru
/CertinaDS-2diverbluedialvintagesmall.jpg
Dit vind ik dan wel weer een hele mooie: met die blauwe wijzerplaat en die oranje minutenwijzer! Misschien een domme vraag, maar is dit nu een standaarduitvoering?
Voor mij zonder enige twijfel de Certina, superieur qua afwerking en gebruikte materialen t.o.v. de Steinhart en de CW. Met die laatste heb ik, om een voor mij onverklaarbare reden, helemaal niets. Ik lees alleen maar goede verhalen over ze, maar ik vind het horloge er “vreemd” uitzien, kan mijn vinger er niet precies op leggen.
Eric
Je zou ook eens naar de Action Diver met blauwe wijzerplaat kunnen kijken, in het juiste licht ook een ongelooflijk mooi horloge imho.
Is mooi spul, he?
Ja, die DS2 diver is standaard. Helaas al een tijd niet meer te koop. Zag laatst wel een NOS op Ebay (geloof ik), voor € 1.995.
Maar de huidige DS Action Diver met de blauwe sunburst wijzerplaat vind ik ook niet verkeerd, hoor!
TagEd Schreef:
Iconische DS Diver:~
http://i1093.photobucket.com/albums/i432/MrFitGuru
/CertinaDS-2diverbluedialvintagesmall.jpg
Dit vind ik dan wel weer een hele mooie: met die
blauwe wijzerplaat en die oranje minutenwijzer!
Misschien een domme vraag, maar is dit nu een
standaarduitvoering?
Ik heb zelf geen ervaring met zowel de certina als de CW. Beide zullen vast super horloges zijn, en ook zeker geen verkeerde investering.
Qua steinhart zit je veel lager in prijs maar is zeker geen slecht horloge. Ik heb er nu een paar gehad en heb er altijd van genoten. Prachtige stalen band en naar mijn mening ook zeker goed afgewerkt voor het geld.
Als je zegt dat de vintage niet echt origineel is zou je natuurlijk ook altijd nog naar de Steinhart Ocean 2 kunnen kijken, die is wat moderner maar ook zeker erg mooi.
Die Dragon King van je is ook best een dressy Diver, Niels. Staat ook bijzonder fraai op leer!
Ja dat klopt maar de ocean 2 staat nog wel op mijn verlanglijst
Ja dat klopt maar de ocean 2 staat nog wel op mijn
verlanglijst
vind wel dat de lugs wat steken/prikken in de pols.
De Certina modellen kan ik gaan ervaren in een winkel, de CHR Ward niet, dat is wel jammer. Misschien binnenkort een oproep doen aan iemand die er een heeft.