hierbij mag mijn certina over naar een andere liefhebber.
Certina DS Chronograph Diver
Precidrive quartz chrono.
eta quartz, nieuw origineel eta uurwerk geplaats tijdens servicebeurt en waterdicht afgeperst.
in goede maar gedragen staat, aan de linker zijkant van de kast bij de onderrand zit een kras en op de linker onder lug zit ook een ronding door impact. voor mij niet storend maar wel het vermelden waard. deze beschadigingen zaten er al op voor dat het uurwerk is vervangen. zie foto’s
geheel origineel op originele band met duikers extentie. past op een pols tot 18cm
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Certina DS Action precidrive
ref nr C032417A
Diameter:43mm excl. kroon/pushers
Leeftijd:2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):06-2023
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: geen
Verzendkosten of afgehaald: ken beide, kosten/keuze koper
Conditie (krassen, werking etc): in gedragen maar nette staat zie tekst hierboven en foto’s hieronder.
Soort uurwerk en kaliber: eta precidrive quartz
Vraagprijs: 350€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.