Certina DS one is binnen

Gisteren is hij geland. Ik had hem besteld via de webwinkel van forumlid Robbert0103. Ik had daar ook al eens een TW Steel besteld en de levering en communicatie bevielen zeer goed. Ik ben er super blij mee. De afwerking is top en het is voor mijn doen een zeer ingetogen horloge. Ondanks deze ingetogenheid straalt de klasse er van af. De maat is voor mijn pols perfect (39mm). Snel even wat fotos geschoten:

Oh, wat mooi zeg, werkelijk!
En voor “even snel geschoten” zijn dit trouwens ook prima fotoos, vooral die derde vind ik wel fraai.
Gefeliciteerd, dit wordt wel een blijvertje, denk ik zo.

Da’s inderdaad weer een mooie aanwinst. Ik vind alles erg goed in balans. De wijzers, indexen, de bolling van de kroon die mooi de lijn van de kast volgt, de opstaande index ring, kortom prachtig.

Van mij had er alleen geen datum op gehoeven, maar da’s persoonlijk.

Veel plezier ermee!

Groeten,

Martin

Jij laat er geen gras over groeien! Nu groeit dat deze tijd van het jaar niet zo snel, maar goed:)

Mooi ding dreski, gefeliciteerd met dit fraaie horloge. Wat ga je met de band doen? Volgens mij staat deze op leer erg goed.

Zijn er nog méér robbie’s met een webwinkel? Het moet toch niet gekker worden:D

Hallo,

Een hele mooie en nette klok.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Mvg,

Herman

Ff snel reageren voor ik de deur uit ga. Een leren band komt er zeker maar ik ga eerst even van deze genieten. Enne deze gaat niet in de verkoop hoor. :smiley:
Ik heb er vijf holroges voor moeten verkopen er zijn grenzen. :wink:

Mijn beste,

Andre, wel bekome het u!!

Het is inderdaad een schitterend horloge. Ik had al wat foto’s gezien naar aanleiding van jou vraag van 27-01, maar, deze Certina nu in optima forma te zien overtreft ook mijn verwachting.
Behoudens de datum (deze had ik uit esthetisch oogpunt gezien liever bij de 3 uur index gezien) is het een ingetogen horloge met een chique uitstraling.

Ik wens je veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit uitblinkende horloge.
En niet te snel weer in de verkoop doen!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

tjvreeken Schreef:

Zijn er nog méér robbie’s met een webwinkel?

Yup deze is eigenaar van www.boumanonline.nl. Geweldige collectie Certinas en je krijgt maar liefst 5 jaar garantie. Ik heb er bij ervaringen met verkopers over gepost.

Gefeliciteerd, mooie Certina.

Mooi hoor. Veel plezier met je mooie klok.

Grt Jeronimo

(tu)

Draag hem met plezier!

Zoals je zelf al zegt, een ingetogen horloge. Maar zóóóó mooi! (tu)

Dreski, je hebt smaak. Prachtige klok is het. Mooie foto’s hoor!

Wat is het adres van zijn webshop?

geweldige aanwinst(tu)

veel draagplezier gewenst!!

Gr dennis.

Coen Schreef:

Dreski, je hebt smaak. Prachtige klok is het.
Mooie foto’s hoor!

Wat is het adres van zijn webshop?

Staat al eerder in dit Topic. www.boumanonline.nl

Inderdaad een heel mooi horloge.
Met een mooie bruine kwaliteitsband zie ik m ook wel zitten.
:slight_smile:

Met een wristshot ook nog. :wink:

ik vind het een mooi horloge.
maar die merknaam had voor mij wel en heel stuk kleiner gemogen

maar hij is wel cool zo int zwart