Certina Ds ph Heritage varianten

Als liefhebber van het merk Certina heb ik een redelijke collectie vintage Certina’s uit de jaren 50-70. Dresswatches, goud/staal, ds1, ds 2 etc.

Uiteraard moest daar de voor mij nieuwe, uit 2018 stammende, herinterpretatie van de ds lijn bij, deze dus:

Eind van het jaar overgenomen van @Sjoepert, dacht ik :thinking: , nog steeds erg blij mee!

Nu komen er meer varianten zag ik hier al, blijkbaar is het een succes, en komt er in het najaar deze variant op de markt:

Ook erg mooi imho, donkerblauwe wp, goud op de bezel etc.

Ook zag ik op de Certina site dat deze oranje knaller in het assortiment zat:

Heerlijk zomers natuurlijk, extra specs, 500 m, maar ja wie duikt nog zo diep :sweat_smile:

Ik weet nog niet of de mijne lekker ga houden of dat de blauw/gouden variant mijn voorkeur gaat krijgen, die is ook wel erg mooi!!

Wat vinden jullie nu, gewoon lekker houden bij de eerste , 2018, heruitgave, of toch kiezen voor de blauwe, of wellicht de oranje knoepert??

ter afsluiting een plaatje van de mijne:

6 likes

Ter aanvulling (niet dat ik deze variant mooi vind); er komt ook nog een zwarte variant met zwarte kast.

2 likes

Gewoon houden.

Lekker switchen in het najaar👍

De oranje versie vind ik wel gaaf, lijkt ook wel alsof het glas geschroefd is zoals de Edox hydro sub dat ook heeft.
De standaard versie heb ik wel eens om gehad maar voor mij maken al die minuten markers het horloge te onrustig.
En een leren band op een duiker vind ik niet kunnen.

Hou altijd wel van een beetje kleur maar vind degene die je nu hebt het mooiste. Heb 'm ook gepast maar voor mijn pols te groot.

Heel lang ook getwijfeld over de versie die je nu hebt, maar vind de bezel net iets aan de brede kant waardoor horloge net de groot oogt.

De oranje is heel erg nice!

Ik heb een Ph200m gehad. Fijn horloge :slight_smile: , redelijk aan de maat maar wel mooi plat dus dat droeg prettig.
Die nieuwe oranje ziet er gaaf uit, lekker voor de zomer!