Certina ds podium square

Hallo ik kwam van de week de nieuwe ds podium square tegen in een blad. Dat is een gelimiteerde uitgave van f1 bmw. Ik dacht ik ga ff navragen bij me huisdealer wat deze kost en eventueel aanschaffen, maar helaas was deze niet meer leverbaar volgens de dealer. Is er iemand die weet waar deze nog is te verkrijgen of iemand die er afstand van wil doen? misschien ziet iemand deze worden aangeboden op een horloge beurs? het gaat om nummer c001.517.16.017.00 een vierkant horloge met lederen band. kast is vierkant met de kleuren blauw en witte wijzerplaat, rode wijzers zie anders even certina website. Ik hou me serieus aanbevolen. mail anders naar saensgroen@tiscali.nl verkoopprijs 595 euro. en verder iedereen prettige feestdagen.

Is dit hem?

Erg mooi. Maar eh. dit is toch een quartz?

nou Ajan graag waar kan ik hem vinden (plaats) of juwelier… stur anders ff een mail…thanks en ja quarts ik heb ook liever niet quarts maar hij is gewoon erg mooi nietwaar?

ken dat gevoel wel, dat van mooi maar quarts. Ook de Tissot quadrato is zo’n geval. Erg mooi…maar helaas quarts. Anders had ik hem in mijn collectie!

Het is een gelimiteerde uitgave van 3150 stuks. Dat getal is de som van het aantal PK’s en motorinhoud van de F1 wagen van BMW Sauber.

vraag maar een bij http://www.alblasjuwelier.nl/ daar heb ik die van mij ook gekocht mooi klokje hoor