Certina DS probleem

Het is weer een keer uit de hand gelopen. Ik wilde een Certina DS-2, dat is gelukt maar ik heb in korte tijd wel 4 Certina DS gekocht.

Kon niet kiezen dus dan maar allemaal:

Hoe komt dat nu?
Kijk hier eens wat een fantastische deksel er op zit:

En een prachtig manufactuur uurwerk natuurlijk:

28 likes

Schitterend uurwerk inderdaad! :smile: :+1: En ja, dat is pas een stevige deksel! :ok_hand:

1 like

Dat is een smaakvolle collectie!

Toevallig nog geĂŻnteresseerd in nog een certina DS?:laughing:

Geweldige set. Zo een als met de oranje/rode band staat al eeuwen op mijn wishlist.

Chapeau, wat een smaak (mompelt ook iets over bepaalde qualiteit en iets met een R…)

Stuur maar een PB :sunglasses:

Mooi hoor!:+1:t2: Gefeliciteerd! :ok_hand:t2:

Die linker is echt in mooie staat zeg :heart_eyes:

Uribowski op ebay al eens gezien?

Wel wat prijzig maar alles geserviced met nos onderdelen

Mijn beste,

Een mooi kwartet horlogerie!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooi merk :slight_smile:

Maar mag het niet vergelijken met R…

Hoeft ook niet. Is ook een mooi merk. Heb een blauwe Certina turtle handwinder. Was voor mijn 114060 mijn daily wear. Fijn ding :slight_smile:.

Een heel mooi kwartet ,gefeliciteerd met deze aanwinsten .

Mooie aanwinsten heb zelf deze gehad jammer genoeg een beetje pech mee gehad maar blijft een mooi horloge.

Prachtige horloge’s heb er zelf ook 2.

Hoi Vouwfietser,

dat zijn een paar mooie ds’en! Het huidige Certina is helaas een beetje een budget merk geworden van de swatch groep, maar de vintage exemplaren, mn met de 25 uurwerkjes zijn echt topkwaliteit!

Die linker is een van de dacht ik 4 wijzerplaat varianten die ze destijds in de jaren 60 als eerste hebben uitgebracht, staat hoog op mijn wishlist :heart_eyes:

Geniet ervan en groeten van twee tijdgenoten!

1 like

Dat is ook de mooiste en gaat niet meer weg
Die van jou zijn ook erg fraai.
Ik zoek nog een vintage DS-4 automaat dan kan die met de zilveren wijzerplaat weer weg.

Groot gelijk! Ik zoek er vaak op en deze wp variant is zeer zeldzaam, althans, ik ben hem in al die jaren nog nooit tegengekomen op de mp en ebays van deze wereld. Tof bezit!