Ik kwam vandaag dit horloge tegen; heeft iemand van ons nog wat andere foto’s van deze Omega-kloon?
Menno
Ik kwam vandaag dit horloge tegen; heeft iemand van ons nog wat andere foto’s van deze Omega-kloon?
Menno
Zoek zelf maar luilak:

Hele vette horloges die DS duikers! Alleen jammer dat men tussen de 1k en 2k voor vraagt/krijgt. Heb ze een tijdje nauwlettend gevolgd (o.a. op de baai) en daar werd ik niet vrolijk van!
is wel erg mooi
gr.john
Ik weet niet wie er eerder was hoor, Certina of Omega? Hoe oud is deze DS?
Volgens de website die ik heb gelinkt sinds 67. Toen was de edele 300 al ff in productie!
Zo op het oog lijkt de kast trouwens wel flink anders.
Maar de plaat en de wijzers idd niet. Foei! 
Ja idd, foei Certina! 
Als straf zitten ze in de Swatch familie nu in het lagere segment ingedeeld… 
Zoals gezegd: ik kende ze niet. En ja, Eddy, de link naar Certina had ik via Google gevonden (tu). Maar ik zit meer in de hoek van ‘real life’ foto’s. En dan hoop(te) ik natuurlijk over info, zoals de vraagprijzen…
Ik vind het een verbazend horloge. Erg mooi eigenlijk en misschien nog wat eleganter dan de 30om. De Certina lijkt dunner en het lijkt alsof er een soort extra rand tussen de bezelinleg en het glas zit; daardoor lijkt de bezel wat smaller en in mijn ogen eleganter!
Menno
IRL heb ik ze nooit gezien, maar als ik de foto vergelijk met mijn 300 (die ik nu draag) dan lijkt deze DS mij niet eleganter eigenlijk. Maar daarvoor zullen we ze face-to-face moeten leggen. Koop er anders ff eentje, ik ben wel benieuwd!