Het verplichte rijtje:
Te koop:
Merk en model: Certina DS
Diameter: 36 mm
Leeftijd: 1965
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Oktober 2025
Factuur en/of certificaat: NVT
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Komt met de originele band die nog niet al te veel gerokken is. Hij past op mijn pols, 16 cm. Daarnaast heeft hij ook nog 2 extra links en staat de clasp op zijn kleinste dus er kunnen nog wel wat centimeters bij
Verzendkosten of afgehaald in regio:
25 euro. Ik kom hem voor die prijs zelf brengen (koffie op mijn kost inbegrepen), dat levert wat minder risico op. Ophalen is ook mogelijk in de regio rond Antwerpen.
Conditie (krassen, werking etc): Hij is in originele staat. De kast is wel eens gepolijst geweest en heeft krassen maar is over het algemeen nog heel erg mooi. Daarnaast heeft de wijzerplaat een mooie patina. Hij loopt goed en ook de semi quickset functie van dit uurwerk werkt nog naar behoren. Indien u vragen hebt aarzel niet om contact met me op te nemen.
Soort uurwerk en kaliber: Certina cal 25-651
Vraagprijs: 700 euro, maar ik sta open voor een goed bod.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.